Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přitahována

12. 04. 2002
3
0
828
Autor
Blaznivkaaa

Tak tohle ani nevím, proč jsem napsala, možná je to jen plácání a plácání...ale už je to na světě...::)

Tvoje magnetické pole je silné a kladných magnetických pólů je k tvému zápornému moc. Mezi námi už dávno přeskočila jiskra a tak se z mého kladného, stal záporný a najednou tu z přitahujících se magnetických sil zbylo jen odpuzování záporu se záporem. Tak moc bych se k Tobě chtěla přitulit, avšak tvoje magnetické pole mi to nedovoluje, je tu ona neviditelná zeď, které nás odděluje. Bohužel jenom nás. Zdálky už totiž vykukuje tolik opačných magnetických pólů, co by si stejně jako já, chtěli zajiskřit, tentokrát jsou silnější než jakou jsem já.. Mně už zbývá jen čekat, kdy se další jiskrou stanu kladnou částicí a přidám se do proudu těch nesouhlasně nabitých párů, co se k sobě přitahují, čím dál tím víc, ale s rostoucí vzdáleností se síly a pouta mezi nima zmenšují, stejně jako se zmenšily ty tvoje se ke mně vrátit. Vodiči, muži se železnou maskou, už se probuď, bude jiskřit a bacha na blesky, vypadáš docela nabitej, tak aby to pak neskončilo naprostým vybitím tvých sil...
Lyryk
19. 08. 2002
Dát tip
.-)

Deltex
10. 05. 2002
Dát tip
*

Slunečná
08. 05. 2002
Dát tip
Spíšero úvaha, ale pěkné

Bacil
13. 04. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru