Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MILOŠ

25. 01. 2018
5
5
741
Autor
Anallizátor
 

Krucinál, ten starej krám nefunguje! Obličej se roztéká a visí povadle na kostře, levé oko se zavřelo a odmítá se otevřít. Tělo v křesle spíše leží, než sedí, a Po-Ser si nebyl jist, zda se mu ho vůbec podaří zvednout.

            Seděl na velitelské židli v MILOŠově hlavě a tahal za páčky.

            „Ta kraksna je neovladatelná!“ nadával pod vousy a zmáčkl knoflík hlasivek.

            MILOŠ konečně zaostřil na redaktora a pronesl: „Abych tu pohanku dokouřil…“

           Po-Ser v duchu zaúpěl. Já říkal, že s MILOŠem nemůžu do televize, ale poslouchá mě někdo?

            Humanoid už pár let přesluhoval a Po-Ser marně čekal na nové díly. A tak zatím s MILOŠem klopýtal a potácel se a blábolil nesmysly.

            Kolega Kuř-Ho, který seděl v PUTINově hlavě, na součástky čekat nemusel. PUTIN šlapal jako hodinky… Nemluvě o nové řadě humanoidů s prodlouženou zárukou ANGELE a DONALDOVI. To byly panečku stroje!

            Maličký Po-Ser si povzdechl nad těžkým údělem a s námahou zvedl MILOŠe z křesla. Humanoid se zapotácel, ale udržel se na nohou. Obličejové svaly se zkroutily do čehosi, co připomínalo úsměv…

            Po-Ser si prohlížel rozjařené obličeje obrovských lidí a opět se podivil, jak se tahle rasa vůbec dokázala vyhrabat z jeskyní. Doufal, že jinde běží přípravy na světovou invazi hladčeji, lidi si tuhle planetu prostě nezaslouží.


5 názorů

stargazer: Rozhodně bez ambice, vždyť je to miniatura. Nevím, proč je to v nějaký soutěži, já to tam nedal :))


Stargazer
13. 02. 2018
Dát tip

Prezidentské fiasko tohoto národa a následný pád na totální hodnotové dno rezonuje i literárními soutěžemi. Vtipné, aktuální, avšak předpokládám také bez ambice vydávat se za umění… (morbidně čekám, kdy už se to levé oko jednou definitivně neotevře).


Lakrov
31. 01. 2018
Dát tip

Možná neumělé, ale proklatě aktuální. Ostatní nechť prominou, leč musím dát  tip.  


CHT
28. 01. 2018
Dát tip

Kromě toho: navrhuji všem popasovat se s touto výzvou v rámci Prózy_měsíce. Jo?


CHT
25. 01. 2018
Dát tip

Excellent, Mr. Anal!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru