Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dojmy...pojmy...

12. 04. 2002
2
0
1790
Autor
Leata

. . . shluk částic v chlupu králíka je větší než pravděpodobnost vyskytnutí chlupu králíka na zadku krysy. aneb...mé dojmy z dnešní hodiny matematiky...

 

 

   Možnost vypadnout z okna je součinem všech jednotlivých možností a výrazů, tudíž k - 1. A je-li : k = 3 a n = 4, pak faktoriál 1 vychází jako sublimační variace.

   Záleží však na pořadí, v jakém k oknu přistupuji a kterou vlajku vidím vlát, zda má tři pruhy, a kolik kombinatorických skupin lze z těchto pruhů ušít, jakožto koberec, na kterém daná vlajka visí.

   Permutace tvoříme členskými organizacemi kobercových pruhů skládajících se z n částic s faktoriálem větším než počet částic n jednoho vlákna koberce.

 

 

 


BlackOzzy
24. 02. 2003
Dát tip
lea: tak kdyz je to tak lehky tak mi to napis... nebot jsem absolutne mimo... he???

Leata
24. 02. 2003
Dát tip
B.Ozzy, třeba to ještě budete brát, nezoufej! ;o)))

Leata
01. 05. 2002
Dát tip
Amando, " dyť je to přece lechkíííí " a děkujů :o)

Amanda
30. 04. 2002
Dát tip
No tuhle cast matiky mam jeste v zive pomaturitni pameti lec nepochopila jsem ji jako spoustu dalsich :-))) pekne podane...

Čolito
28. 04. 2002
Dát tip
daval:-))))

Albireo
19. 04. 2002
Dát tip
A bude to horší - jen co i na Písmáka dorazí postmoderna.

Leata
19. 04. 2002
Dát tip
Albi, :o)))))))))

Nuitík
15. 04. 2002
Dát tip
hu!

Leata
15. 04. 2002
Dát tip
Nui, to mi teda nedělej, fjůůůůůů....jsem se tak strašně lekla !!!! chm!!! :oOO

horák
15. 04. 2002
Dát tip
Zábavné - obzvlášť diskuse. Myslel jsem, že zde nerozumím jen některým básním, ale je to stále horší. Za chvíli již nebudu rozumět ani sám sobě.

Leata
15. 04. 2002
Dát tip
horák, vydrž ! :o)))

myrinda
14. 04. 2002
Dát tip
;-)))))

Nuitík
14. 04. 2002
Dát tip
já z faktoriály uléhám, vstávám, snídám, obědvám...a permutaticky se měním na kombinatorickou řadu upředených vlajek...

Leata
14. 04. 2002
Dát tip
dablik, jo ! ;o))))) Nui, :o))))))

Nuitík
13. 04. 2002
Dát tip
Leata, přesně!!!

Leata
13. 04. 2002
Dát tip
dabliku, a dával jsi pozor ? Nui, ;o)))))

BooB
13. 04. 2002
Dát tip
neboj Leato, ja Ťa neprásknem ... :)

Leata
13. 04. 2002
Dát tip
BooB, no ještě aby ! :o)

dablik008
13. 04. 2002
Dát tip
joooooo, daval, urcite jo ;o)))

Fasik
13. 04. 2002
Dát tip
hergot, tohle už si taky nepamatuju :-)))

Nuitík
13. 04. 2002
Dát tip
Fasik: pak nevím, jak můžete existovat, děti přerostlé....když neznáte faktoriál! :o))

Leata
13. 04. 2002
Dát tip
Nui, tak to taky nechrápu ! ;o))) děcka, vždyť v běžném životě tolik potřebný faktoriál permutacemi propojen s kombinatorickými skupinami zasahuje téměř do všech oblastí lidského poznání, vědění, ba i činnosti :o)))) jak se bez toho jen možete obejít...

dablik008
13. 04. 2002
Dát tip
Lei, a ty jdes na FF jo? :o)))))

Nuitík
12. 04. 2002
Dát tip
toto dílo mě velice oslovilo, jelikož já, jako velký znalec jakýchkoli matematických zákonů plně rozumím metodě tkaní koberce na bázi kombinatorických faktoriál typu A ve skupině C na druhou dělené osmsetpadesáti..pozor, to je velice důležité, jinak totiž vlajka spadne ze stožáru a letí k vodě...k jídelně...ke stožááru...a pak šlus flus Flufnííík!!! a chlup králíka nám nepomůže ani jako mašlovačka na pekáč!!!****

Nuitík
12. 04. 2002
Dát tip
aneb má to hloubku a šťávu a sílu a co ještě? No......:o)) tady posílám avízo dalšímu matematickému odborníkovi....

Leata
12. 04. 2002
Dát tip
Nuitíku, jsem velice ráda, že tomuto dílu porozuměl alespoň někdo ;o)))) ano, ano, letí-li totiž vlajka, ještě k tomu má-li faktoriál roven n, k vodě, což je vlastně pouze ojedinělý shluk částic kyslíku a vodíku, které podle mých informací nejsou v příbuzenském svazku, a je-li tato voda navíc ve dřezu jídelny, pak si dovolím tvrdit, že kombinatorická skupina kobercových pruhů bude značně odlišná od permutace Flufníka - a to především ve šlusu skupiny A. ;o)))))))))))))))

dablik008
12. 04. 2002
Dát tip
a ja mel pocit ze jsem do skoly chodil...aspon sem tam...ale tohle si nepamatuju :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru