Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Drama

14. 02. 2018
1
0
536
Autor
Gustavo

Drama

(9.7.2017, sobota odpoledne)

(účastníci debaty – PaedDr.Martinovská, František Martinovský, t.č. v tercii na gymnáziu, Ing. Martinovský. Na stole chleba prázdné talíře od sobotního oběda, kafe.)

 

PaedDr.Martinovská:"S kým si ten Pepa chatuje?"

Ing. Martinovský:"Nevím. Vždycky když se ho zeptám, tak mi neodpoví, nebo mi řekne, že s někým po internetu, ha ha."

PaedDr.Martinovská oči v sloup:"No to je pěkný."

František Martinovský:"Jéžiš, vy z toho děláte drama."

PaedDr.Martinovská:"Ale ne, neděláme, ale ty ani nevíš, jaký jsou dnes lidi!"

Ing.Martinovský:"Jo, může tam sedět nějakej úchyl."

František Martinovský:"No vidíte? Děláte drama."

PaedDr.Martinovská:"Františku, to je životní zkušenost."

František Martinovský:"Životní zkušenost je, jíst kaši zkraje."

PaedDr.Martinovská:"Jo to taky."

 

Ing.Martinovský se směje, zvedne se a jde se podívat s kým chatuje starší syn.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru