Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už zase kope

22. 02. 2018
7
19
661

"Hele!", sykla Jana, "hele, už zase kope!"

Martin přiložil ucho na břišní stěnu a čekal.

"Jo, jo, jo, jo...!", vykřikl, "a teď znovu... a znovu!"

Opravdu, břicho se úplně otřásalo kopáním. Martin s Janou vzrušeně naslouchali.

"Tak takhle vypadá život," řekl Martin slavnostně. Jana nábožně přikývla.

V kuchyni se mezitím odehrávala všední scéna. Opilý Martin nadával své ženě Janě, fackoval ji, bil ji pěstí do obličeje a když jeho vztek dosáhl maxima, začal ji kopat do břicha, kde čekala dvojčata Martínek s Janičkou na svůj vstup do nového světa.


19 názorů

Lakrov
10. 04. 2018
Dát tip

Mám dojem, že tohle už tu bylo. Nebo se mi omylem povedlo vráti k některému  ze starších děl? Drsný omyl -- takový svět naruby.  


a2a2a
04. 03. 2018
Dát tip

Tohle se nepovedlo, ten kontrast je přes tvůj dobrý úmysl ve vyznění příliš prvoplánově mravokárný.


Diana
23. 02. 2018
Dát tip

Taky nechápu to "mezitím". Vlastně to nechápu vůbec...


Zuzulinka
23. 02. 2018
Dát tip

každá situace má minimálně dva úhly pohledu...  tady se mísí naivita (plodů) s realitou skutečnosti... těžko říct, co je v konečném důsledku drsnější... 


Zuzulinka
23. 02. 2018
Dát tip

každá situace má minimálně dva úhly pohledu...  tady se mísí naivita (plodů) s realitou skutečnosti... těžko říct, co je v konečném důsledku drsnější... 


Silene
23. 02. 2018
Dát tip

Strašně se to ve mně mele (vlastně také dvojsmysl, co?) Námět už mi známý, obsah bolestný, to mě od dobrého pocitu zrazuje (a ani jedno z toho neplokládám za autorskou chybu), ale jestli si něčeho opravdu cením, tak žes vystřihl dramatickou miniaturu v pravém slova smyslu.


Solstic
22. 02. 2018
Dát tip

Palec dolů (na tebe odfláklý. Drží jenom na divným fórku).


zostala som zaskočená...tomuto sa zasmiať a dať tip? kým som si uvedomila, že to nie je v kategórii humorné a že z tohoto pohľadu - seriózneho, si text tip zaslúži - zamrazilo, teda pôsobí *


"Tak takhle vypadá život,"  - tohle byla velká nápověda...


Gora
22. 02. 2018
Dát tip

Je mi jasné...a překvapils, humoristo:-)


Gora: ano tak jest. Jestliže Martin přiložil ucho na břišní stěnu, nemusí to nutně znamenat, že to bylo zvenčí...


agáta5
22. 02. 2018
Dát tip

jééé, to jsem jouda... za tohle tip


Gora
22. 02. 2018
Dát tip

agát, já to pochopila jako dialog dvojčat v břiše...a poslední odstaveček realita...


Kočkodan
22. 02. 2018
Dát tip
Cekal jsem, ze pujde o návrat uzdraveného fotbalisty na zelený pazit. Jeden z nejoriginálnejsích zástupcu tzv. delozní literatury, co jsem za poslední dva dny cetl. ;-)

elf
22. 02. 2018
Dát tip

Zkazil jsi mi den.


agáta5
22. 02. 2018
Dát tip

mezitím? to jako jsou tam dvě rodiny? Jedna rozněžnělá a jedna .. ani nemám slov


zvedavec
22. 02. 2018
Dát tip

:(


Gora
22. 02. 2018
Dát tip

Nejsou to dobré vyhlídky...nezbývá, než jim držet pěsti:-( anebo ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru