Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FOUSKY A INKOUST

22. 02. 2018
4
6
579
Autor
Ozzozorba

Byla jednou jedna kočka, která si namáčela fousky do inkoustu. Ostatní kočky ji spílaly a kázaly, že přece žádná kočka si nemočí své fousky do inkoustu, ani čumák by tam nestrčila, a ani by si nikdy černé vody nelízla. Copak se Robeš zbláznil?

„Vždyť si fousky zničíš!“ Volaly všechny kočky.

„Nevím, proč si fousky namáčím v lahvičce inkoustu“ pravil Robeš „ale táhne mne síla, která je mocnější než všechny vaše rady.“

Stalo se, že se černé fousky Robeše proměnily v dutá brčka.  Těmi teď kocour natahoval inkoust do chlupaté hlavičky. Pak si odbrknul a  pčíííknul s obrovskou intenzitou a nasprejoval na bílou zeď obraz letící zeměkoule i s hvězdami.

 Z kocoura se stal malíř. 


6 názorů

Ozzozorba
11. 04. 2018
Dát tip
Napsané je to pro všechny, kteří mikropříběh utáhnou.

Lakrov
10. 04. 2018
Dát tip

Taková trochu ujetá pohádka je to, ale větším dětem by se mohla líbit.  Nebo to nebylo míněné jako pro děti?  


Ozzozorba
24. 02. 2018
Dát tip
Mňauu -=.,dkdfda

Josephina
23. 02. 2018
Dát tip

hihi


Lerak12
22. 02. 2018
Dát tip

Nikdo nevíme, o co kráčí v kočičím světě. Stačí se jim dívat do očí a postrácíš se. Proč by nemohly býti malíři. A třeba filozofky i advokátky našich vymňouklých  chyb. Kočky respektuji. A pro jistotu se i k dvounohým přivrňuji ...


Gora
22. 02. 2018
Dát tip

No, Robeš avantgardním umělcem...umíš mnohem líp...

Robeše, proměnily  čárka pryč


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru