Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen TY sám.

08. 03. 2018
0
1
356
Autor
MrDarcy

 

 

Nic neříkající odpovědi jsou supů napadení vhodné a bez potrestání. 

Myšlenky jsou nakaženy chaosem, a ona múza nabádající k nádrži plného bahna. 

Pochodně uhasínající jedna po druhé, stejně tak, jako mé ambice. Záchranné lano je v nedohlednu a neúprosná únava převládá, i po stoletém spánku, bez rozdílu. 

Bezmoc, ach ta černá díra, přebírá vedení s vítěznou grimasou na tváři, zjizvenou dlouhými boji na život a smrt. 

Poslední záškuby naděje, projíždí mými svaly jako slabé elektrické výboje. 

Zauzlené lano leží nehybně opodál, bez jediného náznaku života. 

Zoufám. Zoufám si hlasitě jako malé dítě, které připravili o kohouta. 

Už mi není pomoci, vzdychám si nahlas. 

Ticho vštěpuje poslední záchvěv šumu do mého sluchového ústrojí.  

 

K mému překvapení, ony výboje ve svalech nabírají na síle i frekvenci. Ruka napřahujíc svou pomoc, směrem k mému soužení, mě vytahuje z díry, pomalu ale jistě. 

Je to ruka uvědomění a schopnost sebelásky. 

Je to ruka má. 


1 názor

ani nevím co k tomu dodat ! působivý - mě takovýhle přechody z úplný beznaděje do pohody asi nikdy nepřestanou bavit ! :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru