Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máš svoje zásady

11. 03. 2018
8
17
1165

chýbam ti?

 

dobre vieš

na tvoju otázku

nemôžem dať odpoveď

ani áno ani nie

 

viem neviem

čo na tom záleží

viac nepobežím

jak malé decko

pochváliť sa

požalovať

porozprávať sen

 

príliš veľa vieme

aby mohlo byť

ako kedysi

 

byť milenkou

verného manžela

aká absurdná predstava

 

podvádzaš

manželku aj milenku

miluješ seba

 

 

 

 

 


17 názorů

Jarko, pocity, aj zmysel, čo viac si priať...tebe dobrú noc:)


revírník
12. 03. 2018
Dát tip

Pocity mám z básně perfektně srozumitelné. Dává mi smysl.


pekne si to, zvedavka, veľmi pekne


zvedavec
12. 03. 2018
Dát tip

napadlo mi, že

možno nemiluje ani seba, len zjavne niečo nepochopil

ja si myslím, že ľudia robia chyby nie preto, lebo chcú, ale nejako sa zle v živote zorientovali (zatiaľ!)...a tento prípad mi pripadá podobný

potrebujeme múdrosť, aby sme nachádzali dobré riešenia a pokoj v duši


Silene, skvelý komentár, ďakujem! Jooo, srát Tě může! :)))

Lerak, som ti vďačná,že komentár nikdy neodflákneš, poctivo sa zamýšľaš, preciťuješ...dííík!


Lerak12
11. 03. 2018
Dát tip

Tak si taky dovolím. O lásce ... pardón, tedy o zamilovanosti toho každý víme už tolik. Ale nikdo není schopen oběti. Každý víme o manželství mnoho, ale mnohé otravuje odpovědnost. Mnozí pindají teorie o sexu ale plují jen na jeho hladině pod nebem, nebo nad jeho hloubkou. Jsme věčně gravidní z problémy a v koutě lásky nám umírá její matka fantazie. 

Básně jsou o životě. A život druhem básně jeho talentu. Co cítít  v Gábiných básních? Přece život! Tak jí nechme její originál.   


Silene
11. 03. 2018
Dát tip

Nemám pražádné právo dotyčného odsuzovat, ale srát mě může, no ne? 

Pořád mi tenhle pocit ze tvých řádků chyběl, říkala jsem si, jak dokáže být ta temperamentní Gabi tak neskutečně tolerantní, ale zatraceně ňák furt?

Huž jsem klidnější. 


Magdalene
11. 03. 2018
Dát tip

Gabi. Já jsem si tam vložila sex, tak jak to má být, a Ty si nechej pocity. Nebudeme to dále rozebírat. Pa M.


agátka :)


agáta5
11. 03. 2018
Dát tip

:) tady je někdo chytrej jak rádio

 


Magdalene, ja v básňach hľadám a nachádzam skôr pocity, ako zmysel a možno v tých mojich tiež niekto zachytí pocity, prípadne sa zamyslí a nájde aj zmysel alebo nezmysel :), je to na čitateľovi

Ľuboš, kým sa rozhodneš, bude rozhodnuté za teba :)


Kočkodan
11. 03. 2018
Dát tip
Asi na každého občas vyjukne (případně dlouho čučí) ta potvůrka ambivalence. Já jsem člověk, který se strašně těžko rozhoduje.

Magdalene
11. 03. 2018
Dát tip

Možná, kdyby na konci bylo: Miluješ jenom sex. Pak bych dala za 1. 


Magdalene
11. 03. 2018
Dát tip

Haiku, rispet a pod. typy , také musí mít aspon základ ..Jaro, příroda, aby člověk věděl o čem čte.  Číst básen bez smyslu, je jako jíst vepřovou bez knedlíku. Nejsem básnířka, něco si teda o tom přečtu a zjistím. Děkuji za odpověd a hezkou neděli. 


vďaka za názor, Magdalene, báseň nemusí mať zmysel

áno, Jitka


atkij
11. 03. 2018
Dát tip
Hmm, gabi. Kdyz to reknu prizemne ... na to musi proste byt "koule" ... z obou stran:)

Magdalene
11. 03. 2018
Dát tip

Záletníky bych do role sobců netahala, to by většina mužů byli sobci. Sobectví je o něčem jiném. Miluje ženu -  užívá si s milenkou. Miluje milenku- opustí ženu. Miluje obě dvě. Básen , promin, pro mne nemá smysl. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru