Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

písmenková polívka

12. 03. 2018
20
27
2433
Autor
atkij

 

 

 

volba svobody vůle kudy kam s kým

leze leze po …

zámek pokoříš lehce

stačí naolejuje- li tě jůlie nebo já

klíček klíč

chvíli čaruješ

odemykáš    ach ach

fakt paráda

fakt chvíli

 

 

***

 

 

nechápeš lidi co nečtou návody

nečtu návody

dneska vydržím nic neříct

aspoň do večera

myslím

aha

nemyslet

 

 

***

 

 

dnešní kód chtění (tebe) maskuju

jako pollock přitom miluju klimta

a miluju že miluju a miluju se protože miluju milování

tebe mám opravdu ráda

sakra

brala bych občas takovou krátkodobou

úzkoprofilovou amnézii

 

 

***

 

 

jdu vařit

polívku

bacha je horká

bacha nudle

potvory

chytají se vousů

kroutí a tváří  …

jak housenky s ukousnutou hlavičkou

cože?

ty nevíš jak se tváří …?

žes nikdy neviděl housenku s ukousnutou …?

 

tak za to tě fakticky miluju!!!

 

 

 

 

 

 


27 názorů

atkij
24. 10. 2020
Dát tip

Díky, dneska budou šunkofleky. Takže je v plánu uzená:) Potěšilo...:)


PavelK
23. 10. 2020
Dát tip

Poctivej vývar bez glutamátů a patosu. Uvařený z radosti z lásky.

Moc dobrá polívka. Výborně chutná a zahřeje!


dadíková
27. 09. 2019
Dát tip

:)*


atkij
18. 03. 2018
Dát tip
Dekuju:)

MarK.
15. 03. 2018
Dát tip

zaujimave vyznanie :) *


atkij
15. 03. 2018
Dát tip
Jo, delam to stejne, k nekomu vlezu mockrat, nez si ustalim nazor...:)

agáta5
15. 03. 2018
Dát tip

já se vždycky ještě párkrát vrátím a přečtu znovu, abych nebyla ovlivněna třeba náladou, když čtu básně jen pocitem... tak neboj, ještě ti tu nějakou stopu nejspíš zanechám :)


atkij
15. 03. 2018
Dát tip
Agatko, sedne, nesedne, naprosto v poradku. Mne osobne se stava bezne, ze jeden den sitem projde, druhy ne. Ale radeji k nim prilis nelezu(rozumej me texty:) To by mi zde zadny nezustal:)) Umbratica, diky, ze tak vnimas. Potesilo:)

Umbratica
15. 03. 2018
Dát tip

Hravé ,bezprostřední,svěží.  Tip.


agáta5
15. 03. 2018
Dát tip

jsem tě četla v noci nepřihlášená a teď koukám, že jsem nezanechala stopu.. za první báseň ti dávám tip, u toho zbylého mám dilema... trošku až moc volný pro mě.. neber to jako výtku, já píšu někdy ještě hroznějc, ale u druhých to vidím líp, znáš to, vlastní miminka jsou prostě vlastní :))

 


atkij
14. 03. 2018
Dát tip
Diky:)

4U
13. 03. 2018
Dát tip

líbí *


atkij
13. 03. 2018
Dát tip
Norsko1, uz chystam talire a naberacku... Diky:)) Diana, dik, ze ses napojila:)

Diana
13. 03. 2018
Dát tip

Milá, roztomilá atmosféra :-) *****


Norsko 1
13. 03. 2018
Dát tip

Ty nevaříš, ty píšeš. Mám hlad

*


atkij
13. 03. 2018
Dát tip
Lerak12,diky za mile doplneni, ano, mam plno oblíbených pro urcitou naladu. Stejne jako hudba, muze padnout k nalade. Laskovat, neznit, nebo trochu tyrat:) Gabi:) Goro, diky za vstup i za tip, rada ochutnam z kuchyne me oblibene autorky.

Gora
12. 03. 2018
Dát tip

Pěkně jsi do veršů zabalila realitu všedních dní, rozdílnost světů žen a mužů, báseň má vtip a nadhled a čtvrtá strofa mi připomíná rannou tvorbu Lnice - často "kuchyňskou", ale vždy něžnou a "chytrou horákyni".


:)*


Lerak12
12. 03. 2018
Dát tip

A to krásné dílo "Polibek." Už tomu dávno, jel jsem s bráchou na motorce do Rakouského Belvederu, abych se inspiroval na jeho nátisku. No, ambiciózní romantik-začátečník. Dnes to nechám na Múze.


atkij
12. 03. 2018
Dát tip
Lerak12, Klimtuv soukromy zivot me nechava chladnou, ale obrazy ... nadherne. Dik, zes ochutnal:)

atkij
12. 03. 2018
Dát tip
Danny, vid?:)) qicalko, kazdy bod se pocita:) Diky obema.

Lerak12
12. 03. 2018
Dát tip

Krásná podobenství trylkující v monologu. Maskuješ a miluješ Klimta. Gustav ale byl na rusovlásky a premiantku milenek Emilii, tak nevím. Nebudu ukecaný a jen dodám. Máš fajnovou polévku.  


Danny
12. 03. 2018
Dát tip
:))) pěkné vyznání

atkij
12. 03. 2018
Dát tip

Kočkodánku, jednou to muselo prasknout:))

 


Kočkodan
12. 03. 2018
Dát tip
Jé Jíťo, svým veřejným vyznáním jsi mne moc mile překvapila. Takhle brzy jsem to nečekal. Díky. ;-) Nechápu lidi, kteří nečtou tvoje dílka. (smajlík vrtící hlavičkou)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru