Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhojdať si deň

16. 03. 2018
12
11
1149

zväčša

sa neviem dospať rána

v očakávaní zážitkov

ak prebudenie

začne škrípať -

 

predklon

nohy zalomiť

záklon

nohy prudko vystrieť

znova a znova

 

čoraz bližšie k nebu

šteklivý žalúdok

hlava v oblakoch

kopkám si

výskam

starosti hlboko

nedovidím

 

 

 


11 názorů

ďakujem za seba, aj za ostatných, rovnako aj my prajeme všetko naj naj všetkým Markelovcom :)


Markel
30. 03. 2018
Dát tip

jo, byla jsem to já, vznáším se často a dole pode mnou, kohopak to nevidím? Maličkou Gábi, jako mraveneček :-))., Přeji Ti a Tvým blízkým požehnané svátky velikonoční, také zdravíčko na těle a na duši.


som tam hore kohosi zahliadla, to si bola ty Markel? :)


Markel
17. 03. 2018
Dát tip

moc, to jsem já, po ránu ***


Lerak12
16. 03. 2018
Dát tip

To je pravda. Už jen z té energie skvělých lidí na Písmáku. A předjaří. 


prooč bychom se neetěšily...:)


Lerak12
16. 03. 2018
Dát tip

Sluneční jitra jsou super. Ale cvičení to až odpoledne. Bylo by zajímavé Gabi, napsat střízlivě, opilé verše. Dnes Ti verše poskakují v rytmu "Ódy na radost." A to je moc příjemné!


vďaka, Čudlo


Čudla
16. 03. 2018
Dát tip

/*


Ľuboš, minula sa mi becherovka, tak sa hojdám trápne triezva :)))


Kočkodan
16. 03. 2018
Dát tip
Rozhojdať si deňnení tak těžké – stačí určitý počet sklínek něčeho ostřejšího. (triezlivý smajlík) Minimálně „rozhojdať“ se asi zase bude líbit Irče.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru