Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mlčení

13. 04. 2002
8
2
5266
Autor
Rimmer

 

 

 

 

 

 


2 názory

Emmma
17. 11. 2009
Dát tip
Opravdu se mi líbí tvůj styl humoru a navíc přesně to jsem čekala od někoho s přezdívkou z Red dwarf =D

:-) pěkně

*Chápu. Já mám zase hlavu plnou slov, která jsem neuměla říct nahlas.

Postrádám text básně, ale to je asi správně :)

Shellinka
25. 03. 2004
Dát tip
RIMMERE!!! :-DDDD *****

Kohy
08. 03. 2004
Dát tip
Ja nevim, ale nedokazu si te predstavit, jak moc mluvis.

Agáta_212
01. 11. 2003
Dát tip
No, chvíli mi trvalo, než mi došlo, že závada není v mém počítači, na displeji, v Písmákovi, v mých čtecích orgánech... Díky, za lekci mé unavené mozkovně. Originalita, STRUČNOST... = tip

tipuji*

Bismarck
12. 07. 2002
Dát tip
psycho...

ulita
15. 06. 2002
Dát tip
mám ráda kluky, kteří mluví...alespoň jsem si to myslela. onehdá jsem ale narazila na jednoho, který MLUVIL a MLUVIL tak, že....tak až...momentálně mi chybí výraz, ale bylo to fakt strašný. všeho s mírou. banální, leč opodstatněné.

Rimmer
15. 06. 2002
Dát tip
Záleží hlavně na tom, o čem mluvil...

ulita
15. 06. 2002
Dát tip
no právě: zásadně výhradně a pouze o sobě. ale i kdyby mluvil o něčem (někom) jiném, stejně by to bylo nad únosnou mez...

Rimmer
15. 06. 2002
Dát tip
Kdyby ti třeba neustále lichotil... toho by přece nebylo nikdy dost.

ulita
15. 06. 2002
Dát tip
ále bylo...představ si, že někdo neustále lichotí TOBĚ...nic tě nenapadá...? není ti to divný...? nenutí tě to k zamyšlení.....?

Rimmer
15. 06. 2002
Dát tip
Ne, ani ne. Pravděpodobně jsem příliš ješitný, abych se nad tím zamyslel. Proč? Co myslíš? Když někomu lichotím já, nic nekuju. Jsem jen upřímnej...

ulita
15. 06. 2002
Dát tip
asi je lichotit (občas, mile, originálně) a LICHOTIT (pořád, účelově, blbě...) tak nějak jsem to myslela. možná jsou holky na účelové pochlebování citlivější...

Čajke
29. 04. 2002
Dát tip
nářez. sice jsem přesně takové dílo už viděl, ale myslím že si neopisoval. škoda že se nemůže dát tip za diskusi...:)

Rimmer
29. 04. 2002
Dát tip
Sakra. Není nad originalitu.

Musim říct, že tohle je zatím podle mého názoru tvé nejlepší dílo.. :) Percy

Viktorie
25. 04. 2002
Dát tip
Ne to tím nechci říct.... Jen si myslím, že prostě holky jsou ukecanější... Jo a někteří kluci přemýšlejí.... :-)

Rimmer
23. 04. 2002
Dát tip
Chceš říct, že chlapci pouze stojí, civí a občas strčí dívce jazyk do úst? My taky mluvíme. Škoda že zároveň nepřemýšlíme.

Jeanette
18. 04. 2002
Dát tip
...to tvoje vysvetleni k tomuto dilku je dobry!:-)

Viktorie
18. 04. 2002
Dát tip
Já myslela, že ve vztahu mluví většinou holky..... hm..... tak to bude možná jen můj případ... :-))

Rimmer
17. 04. 2002
Dát tip
Tohle je takzvaný absolutní rým. :) Víš, zjistil jsem, že jsem zvoral jeden vztah, protože jsem mluvil. Teď už je pozdě, ale alespoň takhle dodatečně si demonstrativně zamlčím.

Hortenzie
14. 04. 2002
Dát tip
tak to je dost dobrý...

Viktorie
13. 04. 2002
Dát tip
A kde se to rýmuje? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru