Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod clonou z kapek

23. 03. 2018
14
9
1008
Autor
Štírka

takový obyčejný den... (z archivu v šupleti PC)

pod clonou z kapek
 


ztrácím se v dešti
déšť se ztrácí ve mně

žíznivá jako les
s mechem studánek

oněmělá jako duše
na zámek

ztrácím se v dešti
déšť se ztrácí ve mně

žíznivá jako země
pukající jarem

stigmata smíchu v očích
věští

v těch kapkách
právě padá

štěstí


 

/22-2-2007/

 

 

 


9 názorů

Štírka
24. 06. 2018
Dát tip

Markel, Jeffe, Jani, Okamžiku :-)

Mam radost, ze jste se zastavili ! A jeste vetsi, ze jste mi tu zanechali stopu. Diky a krasne leto


vesuvanka
13. 06. 2018
Dát tip

Krásná báseň, velmi mě zaujala :-))) TIP


Jeff Logos
21. 05. 2018
Dát tip

Pěkné


Markel
23. 04. 2018
Dát tip

můj šálek, líblo moc *


Štírka
16. 04. 2018
Dát tip

...chápu, přijde Ti "to" do sladka.... Klidně bych mohla skončit "jarem".... Ale, že déšť je v této podobě štěstí, to je fakt... A ta zeleň po dešti a vzduch s vůněmi....

K Vanutí a spol.... to, co píšeš jako hodnocení doby je - myslím si - ještě hooodně mírné. Nejde jen o ztrátu pravdy a nemožnosti ji nalézt v jakékoli  podobě, poněvadž klouže jako úhoř... ale stále naštěstí svou pravdu má každý z nás. Mrzí mě ztráta obecného povědomí o hodnotách, takové to zabřednutí do "hospodské roviny vnímání" a bulvárně-novinářský přístup k životu, který preferuje blafy a blafání o tom, co  podle nich vytváří ten nádherný svět celebrit a naší horní vrstvy.... což je často - bohužel - i pravda. Ale není třeba to  servírovat všem lidem a tvořit z toho kulisu života... (Ráda Tě čtu)


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

To ztrácení v dešti se mi líbí. Tip.  Jen si tak trošku nejsem jistá závěrem.

Odpovídám na tvůj koment pod smazaným Vanutím :

Bohužel žijeme v době,která má přívlastek postpravdivá. Věříme tomu,kdo je nejpřesvědčivější at' už jde o politiku nebo o poezii a pravda je většinou někde úplně jinde.


Dodola
23. 03. 2018
Dát tip

Hravý dialog lidského nitra s přírodou, otevřená náruč jaru (které letos nějak ne a ne...)


Čudla
23. 03. 2018
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru