Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěřit...

23. 03. 2018
4
6
680

...čtu tvé zprávy několikrát dokola....dole teče řeka. A ve mě prázdno...

Další ze série

odchodů ...

Však tak náhle

a nečekaně

uprostřed bouře

vášně

a spousty krásných slov ...

A dnes

jako blesk z čistého nebe

odtrhl ses ode mě pár strohými vzkazy ...

A já stále nevěřím

....

Nevěřit

To je to pravé slovo

Nevěřit už nikomu

-------------------------------------------------------

Brno-Židenice, III./2018


6 názorů

To je moc vzletně popsáno. Bylo to jinak, jak přesně není na veřejné sdílení..každopádně děkuji.


annnie
15. 01. 2021
Dát tip

Pokud ve vztahu nemůžou bejt spokojený oba, není na místě vděčnost tomu, kdo má odvahu do toho říznout??? Je to aspoň moje zkušenost, a i když to někdy hodně a dlouho bolelo (bez ohledu na to, kdo ten final cut proved), nikdy jsem toho nakonec nelitovala... Esemeska (ano, přiznávám se, i to je moje zkušenost) může být třeba jen vyjádření toho, že člověk nemá sílu to rozpitvávat, ale taky už nemá sílu pokračovat... Ale samozřejmě může bejt sto jinejch důvodů...

Každopádně, Morticie, to asi nebyl ten pravej pan Adams. Ten teprve přijde. Tak si zkontroluj, jestli je na něj tvý sebevědomí připravený, pooprav co třeba a těš se! Fandím ti z první řady. Hezkej večer a zázračnej rok, pá a.


Je to over, bohužel. Rozchod esemeskou..nikdy jsem to nepochopila.


annnie
14. 01. 2021
Dát tip

Doufám, že tohle je už dávno over. Tip a.


Děkuju za návštěvu i slova...gabi.


stáva sa...ale veriť treba...nie hneď, ale raz...radšej sa 100x sklamať, ako neveriť nikomu *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru