Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov

29. 03. 2018
2
29
2365
Autor
papouch

letos

27. - 29. 7. (předběžně)

Co vy na to?


29 názorů

Jestli tam bude rybník, taik nejedu :-P


Jestli tam bude papouch, tak nejedu.


Zbora
10. 07. 2018
Dát tip

Stále se nepřestávám těšit. 

Doufám, že nedojdou židle!


papouch
10. 07. 2018
Dát tip

Tož tak tadydlenc

http://pismak.cz/index.php?data=read&id=489130šak to vidíte, néste blbí.Enem jako dybyste tam ťápli pazourkou, jako ěši jó, nebo jako néé, bo takňák.Helelidi, nehodlám řešit takovýto "aprosimtě kdo přijede"auš vúbec néé tylety tentononcy "dyštam bude von, tak já nejedu"...E-e.Nehodlám "lámat "starou partu"", bo cokoliv shánět násilím.Prostě kdo přijede, tak to bude fajn.Aěši nepřiěde ňigdo, tak si to taky užiju :-P :-D ..a dobře vám tak! :-)Néé, rád vás uvidím. Fakjo.


Falka
04. 07. 2018
Dát tip

Pěkně zdravím vespolek. Papoušku, máš potvrzené nějaké lidi z dřívějška, které ještě znám? Krom svojí ctěné maličkosti, samozřejmě. A kolik se chystá lidí celkem, tušíš?


Zbora
30. 05. 2018
Dát tip

Skvělé, takto mile pozitivní přístup k životu, to už dnes není samozřejmost...


papouch
23. 05. 2018
Dát tip

snažím se nezemřít :)


Zbora
23. 05. 2018
Dát tip

Už se jakoby docela začínám těšit. Doufám, že Papouch mezitím nezemřel.


zolli
01. 05. 2018
Dát tip
No a dokázal bys tam natáhnout starou partu?

Elf: řešení je prosté, zazávoďte si, kdo bude dříve u Medlovského rybníka.


elf
14. 04. 2018
Dát tip

Neodešlo mi poděkování za pozvání, ráda bycg nezůstaůa anonymní, ale máme závod na koloběžkách....


elf
14. 04. 2018
Dát tip

Ráda bych vás poznala, ale máme závod v koloběžkách, mrzí mě to.


Neboli takové celkem běžné, ničím nevybočující setkání s kamarády.

Thea: strašlivá chlastačka pod maskou literárního srazu, která se v pozdních večerních hodinách tradičně zvrhne v děsivé orgie v přilehlém rybníce. Hrůza! Zlatý žáby!!


Cornelie
10. 04. 2018
Dát tip

Když to dobře půjde, tak bych se ráda vyskytla ;)


Co to je za akci?


Zboro, drž jich raději víc, ať máme taky na čem sedět.


No, já právě letos zvažuju, že tam nebudu. Minule jste do mě čůrali a někteří z vás i nablili.


Syd Octopus
05. 04. 2018
Dát tip
ono je to síce ako pripomínať, že tam bude aj medlovský rybník, ale: chystám sa aj ja...

Ahoj všichni. Zatím ho máme v plánu - datum je super :-)


Zbora
04. 04. 2018
Dát tip

Budu Ti tam tedy, dítě, držet židli.


Ahoj kluci, díky za zprávy a předběžně hlásím, že bych se na vás přijela podívat, zkontrolovat to, poučit vás o životě, zazlobit si atd. atd.


Hmmm... :)


Zbora
03. 04. 2018
Dát tip

Já bych se taky rád přidal.


Rabb
30. 03. 2018
Dát tip
Já vůl si popletl měsíce, v téhle době už bych měl být úspěšně nastěhovaný. Tak uvidíme...

Rabb
30. 03. 2018
Dát tip
Mno, v tomto období se hodlám stěhovat, ehm.. Takže to bude čas poněkud hektický, nemohu se tedy potvrdit... Ale ani vyvrátit. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru