Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

příbory

01. 04. 2018
9
12
1373
Autor
nascheanou

 

 

 

 

 

poslouchat přes zeď
skřípající příbory sousedů

 

dáváš ucho na zeď
a snažíš se odposlechnout
útržky cizího rozhovoru

pak se milujeme

sahám ti prsty
na mohutná záda
mám mokré vlasy
husí kůži a neoholené nohy
/po zimě/

 

na chodbě zaštěkal pes
z parapetu vylétli vyplašení holubi

 

 

 

 

 


12 názorů

PACHATEL
05. 04. 2018
Dát tip

tohlencto mám rád! TIP


Umbratica
03. 04. 2018
Dát tip

Připadá mi to jak úryvek ze scénáře k nějakému filmu z nové vlny. Vidím to před sebou jako obrazy,takže tip.


nascheanou
02. 04. 2018
Dát tip

Díky!


Lerak12
02. 04. 2018
Dát tip

Jedna z Tvých nejlepších.


nascheanou
01. 04. 2018
Dát tip

Málokdy se vracím a škrtám. Spíš píšu, nebo nepíšu vůbec. A pak se divím, která tvorba se líbí a která ne. Zvláštní. 


atkij
01. 04. 2018
Dát tip
Je to cesta, zkouset, osekavat, menit, nechat par dni ulezet. Zadny spech. Nakonec sama poznas, ze je to ono. Ale urcite uz lepsi.

nascheanou
01. 04. 2018
Dát tip

Trochu jsem to osekala...


nascheanou
01. 04. 2018
Dát tip

Někdy nevim, jak s básní začít a pak až se nějak vyvine, ani nevím jak. Moc nad tim nepřemejšlim /a asi bych měla/, prostě to ze mě tryská. Díky za návštěvu.


atkij
01. 04. 2018
Dát tip
Tak urcite je potreba zkouset psat jinak, prekvapovat... tady urcitou zvrhlosti starat se o sousedy ... je to zvlastne divne, az zajimave. Ale ty cervene tvare a jarni vitr, tlapky:)... no nevim. Konec ... na chodbe zastekal pes.

nascheanou
01. 04. 2018
Dát tip

Ten infinitiv občas používám, když nechci psát v první osobě... A popisy já vlastně používám pořád a nepřemejšlim nad tim, jestli to je báseň nebo ne... Ale díky za kritiku, potěšilo!


atkij
01. 04. 2018
Dát tip
Poslouchat ... proc infinitiv? "Kocka" v basni shazuje srst az po zime, aha. Ale ty neoholeny nohy i bez te zimy me bavi asi nejvic. Zvlastne provokuji. Byla by z toho mohla byt i basen. Toto je vsak pouhy popis. Muj dojem. Ono se pise ledasjak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru