Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zlatý déšť

09. 04. 2018
3
4
830
Autor
nascheanou

 

 

 

 

 

dnes jsem poprvé zahlédla rozkvetlý zlatý déšť.
žlutil se na rohu dvou neznámých ulic, kde si cizí muž zapálil.

na našem dvoře vykvetla třešeň, vyrašily barevné kvítky ze zelenajícího se trávníku.

//

sousedka z prvního skladuje krabice od banánů.

někdo umístil přerostlou pelargonii před náš dům.

z protějšího baráku vyběhl nedočkavý pes.

druhá sousedka z prvního vynesla na chodbu hrnec s omastkem.

//

dnes jsem poprvé zahlédla rozkvetlý zlatý déšť.

 

 

 

 

 


4 názory

nascheanou
10. 04. 2018
Dát tip

Mně tam vadí ty conversky, ale jinak bych to asi nechala... Ještě se nad tím zkusím zamyslet :) Díky za zpětnou vazbu.


agáta5
10. 04. 2018
Dát tip

jj, jak píše Karel, trošku bych si s tím pohrála, aby ty momentky daly dohromady báseň ...   na konci chybí jakoby konec :)  dnes jsem poprvé zahlédla rozkvetlý zlatý déšť a za ním všechny ty pohyby ... tak nějak :)


Lerak12
09. 04. 2018
Dát tip

Jako boty s dírkama bez tkaniček. Pěkné a originální sekvence pohledů, ale myslím, že aní dva shodné řádky to nějak nezešněrují. Možna jen můj dojem. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru