Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chlebíček

10. 04. 2018
7
13
1232
Autor
nascheanou

 

 

 

 

 

pojídám nahý dort s krémem a borůvkou
sleduju tvé třepetající se ruce svírající humrový chlebíček
máš špinavou pusu, kterou si pravidelně utíráš mastným ubrouskem

 

překotně si vyprávíme příběhy ze života

kdybych se moc ptala, tak si řekni, povídáš

ty chlebíčky vypadají dobře, ututlávám nepříjemné téma

 

a dojíždíš do bohnic?

křičíš po kavárně a já se červenám

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


13 názorů

agáta5
11. 04. 2018
Dát tip

* dneska ano


Santi€
11. 04. 2018
Dát tip

Nahý dort bez polevy, otázka bez obalu. Dobře naservírované.


Lerak12
11. 04. 2018
Dát tip

Oproti "Zlatému dešti" ve tvaru. Je to výborné! Už prvé dva řádky jsou  tušení o trhání reality. Ten konec v prima záběru vyšplouchl na mě příjemný absurdní pocit. Líbí.  


Magdalene
10. 04. 2018
Dát tip

Hledám v tom pointu, čtu a čtu a nevím, proč bych se měla smát nebo se nad tím zamyslit.

a dojíždíš do bohnic?

křičíš po kavárně a já se červenám,.... Bohnice jsou město jako každé jiné a neznamená nutně blázinec. Nechápu, proč by se měl někdo červenat.

Kdyby zakřičel: Dnes jsem bral sociálku, můžu si to dovolit..asi by to bylo vtipnější. A v tom případě bych se i já červenala. 

Tak to uzavřu: Proti gustu, žáden dišputát. 

 


nascheanou
10. 04. 2018
Dát tip

Tady je vidět, že jsem špatná hospodyně. A třeba také ne... 

Gora, díkes! :) /hvězdička, hvězdička/


Gora
10. 04. 2018
Dát tip

hodně vydařené!


Magdalene
10. 04. 2018
Dát tip

Nahý dort , vyzní každé hospodynce jako - korpus. Kdyby tam byl malakov, každý ví, o co jde. 

Těžko se z toho poznává, zda mluví on nebo ona. 

Z Bohnic nebyli, to přece vím, ale tak se chovali. Třeba příště mi sedne Tvá básen více. 

 


nascheanou
10. 04. 2018
Dát tip

ta otázka celkem absurdní byla, jako celé to setkání, takže jsem ráda, že to tak vyznělo :)


nascheanou
10. 04. 2018
Dát tip

Nahý dort se tak jmenuje, mají ho v Café Nona, skoč si tam, je moc dobrej. Jeho není jeho, ale její. Z Bohnic není ani jeden. 


atkij
10. 04. 2018
Dát tip
Hele, ja mam vkus posunuty i na mirne iracionalni rovinu. Tohle me prijde proste spravne ujety. Ta jeho otazka v kontrastu s tim libovym prostredim me dostala:)

Magdalene
10. 04. 2018
Dát tip

Nahý dort  - je korpus...a v tom případě tam nemůže být krém a ani borůvky. 

Tam nechápu jaké nepříjemné téma ututlávala, spíš bych řekla jeho nevhodné chování a způsoby, než téma. 

Nemusela se červenat, mohla odejít nebo ho usměrnit, a v lepším případě se k němu přidat a řvát také. Přece byli  z Bohnic a nikdo už  by je dále nesledoval. Tady si dělám legraci. 

Tak se omlouvám, že Tě nepotěším, ale tohle se vůbec nepovedlo. 

 


nascheanou
10. 04. 2018
Dát tip

To je sranda, jak vůbec neodhadnu, co se bude líbit a co ne. Díky moc, těší mě! 


atkij
10. 04. 2018
Dát tip
Skvele! povídáš ty chlebíčky vypadají dobře a dojíždíš do bohnic? Genialni, prekvapivy konec i bez toho cervenani.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru