Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bariéra

16. 04. 2018
15
23
998
Autor
Umbratica

Jde o improvizaci inspirovanou básní Magdalene Bez názvu.

 

 

Pán s bílou holí

je už skoro na konci

slepé uličky

 

 

 

 

 

 


23 názorů

Umbratica
23. 03. 2019
Dát tip

Moc děkuji za chválu a za típek , Markel .

Jsem nenapravitelná a tak se možná ted´  řítím s bílou holí do další slepé uličky .


Markel
20. 04. 2018
Dát tip

skvělý *


Dodola
18. 04. 2018
Dát tip

Ty slepé uličky znám. A nadjížďky ze "zkratek". Jsem v tomhle nepoučitelně slepá.


*

Diana
16. 04. 2018
Dát tip

A co teprve náš objevitel slepých uliček Cimrman! Ten se nachodil! :-)/*


pán s bílou holí  je v pohodě...pro něj jsou všechny uličky slepé...to jen my vidoucí máme potřebu je rozlišovat...


Yan73
16. 04. 2018
Dát tip

Já jsem reagoval "na robotické auto" v Tvém komentáři. Myslel jsem to jako srandu. (Nemyslel jsem, že se posmíváš slepcům)

Ahoj Y.


Magdalene
16. 04. 2018
Dát tip

Umbratica. Po prvním přečtení mi to přišlo jako černý humor, a k Tobě mi to nesedělo, proto jsem četla vícekrát a pochopila, že pointa je hlubší než výsměch. 


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Magdalene,

není to jen černý humor. Snažila jsem se,aby v tom byla i trocha soucitu.


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Tvůj koment mě zastihl už při odchodu z knihovny.

Já bych se neposmívala nikomu se slepeckou holí.Naopak mám soucit k pánovi,který nahmatá bílou hůlkou zed' na konci slepé uličky. Sama ten pocit velmi dobře znám.


Magdalene
16. 04. 2018
Dát tip

Mě to příjde jako černý humor, ale pochopila jsem to na více způsobů a i to světýlko tam uviděla. Pán s bílou holí na konci slepé uličky - světýlko uvidí.

Naše lékařská věda, pokrok, jde tak rychle, že ....věřím tomu. 

 


Yan73
16. 04. 2018
Dát tip

Slepecká hůl může dobře posloužit i jako zbraň :) (proti posměváčkům, když na to přijde) 


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Yane,

nás,kteří dorazíme na konec slepé uličky a pak to zkoušíme jinudy,není třeba litovat. Možná jsou na tom hůř ti,kteří kvůli jedné slepé uličce už další cesty nehledají.


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

No problem. Stačí přece robotické auto. To zná dobravní značky a každý si na ně může našetřit.


Yan73
16. 04. 2018
Dát tip

Nejdřív jsem přemýšlel, jestli je to happyend (jako, že dorazil úspěšně do cíle) ale z Tvého komentu jsem viděl, že  ne. Pak už jsem nic psát nechtěl.

Asi mi ho bylo líto:)

 

 


Kočkodan
16. 04. 2018
Dát tip
„Jinak ale slepci mají holt tu smůlu,že nevidí na dopravní značky.“ To muze pri rízení vskutku vyvolávat urcité neprehlédnutelné problémy. ;-)

Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Tentokrát Yane,típek asi nechybí,jen text kritiky se někam odpařil.


Yan73
16. 04. 2018
Dát tip

 

 

 


Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Možná jsou Japonci šokovaní našimi psy. Vím,že existují japonská plemena,ale nevím,kolik se v Japonsku chová těch evropských.

A jinak - dojít na konec slepé uličky je sice smůla,ale není to ostuda. Jen to připravuje člověka o čas.


Kočkodan
16. 04. 2018
Dát tip
Pánícci svolí tak jim fotí Japonci psy a cubicky Já s bílou holí kazdý den do práce v soudní budove dorazím, takze z toho soudím, ze na trase zádná slepá ulicka není. ;-)

Umbratica
16. 04. 2018
Dát tip

Ten "pán s bílou holí" ,to je skoro každý z nás. Já to jsem určitě.

Jinak ale slepci mají holt tu smůlu,že nevidí na dopravní značky.

 

Magdalene,

pokus se napsat nějaké senrjú. Za zkoušku nic nedáš.


nemám bílou hůl

i tak jsem průkopníkem

slepých uliček


Magdalene
16. 04. 2018
Dát tip

Potěšilo mě, že jsem Tě inspirovala. Vím, že žiju. M.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru