Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poskvrněné početí

Výběr: Print, kafka
15. 02. 2000
9
0
2625
Autor
AHED

Uvnitř bolestných křečí úsměvů Ptáci odplavali vstříc něžnostem Úzkostná touha stahuje okovy Nemocným vředy na žaludku Každé ráno ta samá Sestra v bílém plášti Podala mi sklenku vody A pilulky života pestré chuti Umdlévaly na mém jazyku Každých pět minut pěnivé zvracení Myšlenky chtělo utlumit Na to, že nebe je modré Že láska je bledá A sníh se rozpouští V ústech malých dětí Na každé nové bílé ráno Kdy auto veze slepcům meltu k snídani Kdy déšť zkropí bláto všedních střech Kdy lidi pohřbívají lidi, aby pak Mohli v tichu nad jejich hroby stát A vzpomínat a plakat a smrkat Do bílých kapesníků Za tím oknem naproti Mával jsem na bledou tvář umírající dívky Její vpadlé oči propichovaly pohledem Změtí chodeb k ní se dostat Abych jí mohl říct Neboj se, smrt je vysvobození padlých Jokohama neumírá Tam se lásko sejdeme Květiny na rozloučenou Polibek na rozloučenou Zkus aspoň nekřičet Vždyť i vedle chce umírat se v klidu Na spáncích vrásky a okolo očí Slzy smáčí suchou průhlednou tvář Nezapomeň, lásko, tam nahoře se sejdeme A ona přikývne a odpoví: Počkám tě… Nádech a výdech Nádech a… Každé ráno ta samá sestra V bílém plášti barevnými prášky Umrtvuje poskvrněné početí Víš, lásko Tam nahoře v Jokohamě Tam se sejdeme…
Jsi asi moc neštastný a nespokojený člověk.Možná,že se pletu.

ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
*! .................

Climaster
18. 12. 2001
Dát tip
.....

AHED
20. 11. 2001
Dát tip
Já to cítím...

kafka
15. 11. 2001
Dát tip
Ahedku... tak tady si dobrovolně vyrážím dech skoro každý den... a až dnes ti to píšu............... Tady ti dýchám do zátylku... *

Print
15. 02. 2001
Dát tip
............***********!!!

AHED
12. 02. 2001
Dát tip
Diky Anonyme, to jsem potreboval slyset a cist.

Anonym
19. 11. 2000
Dát tip
nuda dlouha píčoviny uchilny

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Jokohamo!!!! Tam se políbíme!!!!! (Ale mohlo by to být i blíž, i když Jokohama fakt není daleko!:-)))

Somalec
19. 02. 2000
Dát tip
Mohu napsat snad jediné: fenomenálně

AHED
16. 02. 2000
Dát tip
Umření překonáno Japonským šepotem lamentujícím nad právě jediným polibkem...

snoopy
16. 02. 2000
Dát tip
: ) ! pak že je to schizofrenie

Bříza
15. 02. 2000
Dát tip
Zkus aspoň nekřičet
Vždyť i vedle chce umírat se v klidu (!!!)

za to ho tam okamžitě sázím Azi -

Miroslawek
15. 02. 2000
Dát tip
Tobě bylo/je tak špatně Ahedíku? Ouch. Ale Tipa nedám, nedám, len sa trela; moc hezké, ale na mne až příliš dramaticky rozhárané

Rivka
15. 02. 2000
Dát tip
V hospodě nazaretské... určitě...
Slibuju, už se tu nebudu plést:-) Potichu odcházím s tipem na rozloučenou:-)

snoopy
15. 02. 2000
Dát tip
dusím se.. okvětním lístkem.. to sakury opadaly..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru