Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velký přání

15. 02. 2000
0
0
1411
Autor
Laďa

Ležím na posteli, nahá, co víc ti můžu říct, lásko má, teď mysli na mne, mám těžký chvíle, je to tak málo? mně zdá se to příliš, nelži mi, nelži, jak tělíčko bez hlavy, co víc si můžu přát, lásko má, teď chybíš mi a jsi tak šťastný, lásko má, ten spánek sladký, a můžu ti říct, cokoliv, jsi vedle mě, ne víc než já, a přece chybíš mi, lásko má, tak polib mě, to přeju si, je hloupá ta chvíle, kdy ležím na posteli, chce se mi vstát, a říct je to dost, jít do ulic a přát si víc, to nemůžu říct, lásko má, tak je toho dost, a musím jít spát, teď nechci jít spát, lásko má, je konec, konec a nech zhasnuto.
Prokletí
17. 11. 2000
Dát tip
*Velký přání: POF opět, hm? ... i když je hezká, víš? m.

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
tohle jsem Ti psával-nelíbí se mi zveřžejňování básní pro jedny oči... m.

Bára Braun
21. 02. 2000
Dát tip
nejasně dvojznačně zajímavý..dojímavý, bolavý

Merle
15. 02. 2000
Dát tip
hmmmmm zajímavý, ikdyž nejasný (mě)

Miroslawek
15. 02. 2000
Dát tip
wow ,žůžo, škoda že je to trochu dvojznačný, ale třeba to tak má být ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru