Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cítíš to se mnou?

11. 05. 2018
4
12
1569
Autor
Dagmaram

Cítíš to se mnou?

Vyzout se a chodit bosa,

Je jako odložit po sezóně rukavice

A osahat si zem nohama,

 

Pocit na který se s prvním dotekem

Musím rozpomenout,

 

Po měsících jsem zase úplná,

Cítím, že jsem tady

A nohama na Zemi,

                                                Dagmara 11.05.2018


12 názorů

Brůča
11. 08. 2021
Dát tip

Chodit bosa je sexy. Jenže jako na potvoru nohy pak ztvrdnou a to už sexy není. To je teda oxymoron....


Dagmaram
09. 08. 2021
Dát tip

ahoj Brůčo, že jo? já to miluju a bosky na ulici (bydlíme na vesnici) vyběhnu co chvíli, třeba do auta nebo kousek se psem. Občas i v pyžamu nebo jenom spoďárech (jen k tomu autu) :-))

jsem ráda, žes četla


Brůča
08. 08. 2021
Dát tip

Zrovna stojím bosa na ulici, sousedy to trochu vyvádí z míry. Čekám na signál. Být bosa je fajn. 


Dagmaram
02. 06. 2020
Dát tip

Ahoj Modrý angrešte. Díky za vstup. Většinou se řídím citem, a pak čeština může dostat trochu na fráček :-)


Dagmaram
22. 04. 2019
Dát tip
Bezva, taková moje už trochu vykopávka, ale platí i letos. Úža pocit chodit bosa. Nejen v trávě. :-)

dapler
22. 04. 2019
Dát tip

Ano... to je ta ONA :)

t.


Kočkodan
09. 12. 2018
Dát tip
To jsem si fakt ani ve snu nepomyslel, že to mezi námi dojde tak daleko a ty mi budeš chtít natlouct nos... (smajlík s výraznými stopami děsu)

Dagmaram
09. 12. 2018
Dát tip
Víš jak se to zpívá. Opičák bez klobouku bos....

Kočkodan
07. 12. 2018
Dát tip
No, já to cítím az tady, ze sis zula boty... ;-)

Dagmaram
15. 05. 2018
Dát tip

Díky opičáku, zachránil jsi situaci, jsem za tu tvou šlépěj ráda ;-))

 


Kočkodan
14. 05. 2018
Dát tip
Trochu se divím, ze ti tady nenechala komentár ani noha. Tak ted uz to není Pravda. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru