Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdniny

01. 06. 2018
18
22
2782
Autor
Santi€

Ke snídani rohlík od Wilka

odvykla jsem

tolika maličkostem

 

dítě bere za ruku mě:

pojď se mnou

touhle pěšinou

najdeme zarostlé ohniště

 

od návsi cvrdliká

amplion zmrzlinového vozu

šlehačka mraků se téměř nehne


22 názorů

Gora
01. 06. 2018
Dát tip

tak s kolokvialismem z Hanácka jsem ochotna se smířit:-)


Santi€
01. 06. 2018
Dát tip

Ach tak. Vlastně nevím, asi to mám zažitý malohanácký kolokvialismus, který mi prostě sedí k té (dráždivé) monofonní reprodukované melodii...a výraz mi ladí k prázdninové atmosféře na venkově :-)


Gora
01. 06. 2018
Dát tip

Taky o tom uvažuju - a vždy se zapomenu autorky zeptat ...


akorát nevím, jestli to cvrDlikání je umělecký záměr nebo brněnský dialekt...? :o)


agáta5
01. 06. 2018
Dát tip

to jsme se tady trochu rozkecali :)


Santi€
01. 06. 2018
Dát tip

Drazí, díky za čtení! K připomínkám - takhle to bylo s loňským návratem do krajiny dětství, ponořila jsem se krátce do nostalgické nálady, načež mě z ní děti vytrhly, aby ony byly mými průvodci. Od Wilka - odvykla je drobná slovní hra, proto také ten slovosled...a jak jinak vystihnout melodii přijíždějící žluté dodávky Family Frost? Těší mě, když se dozvídám, jak jste si dokreslili.


agáta5
01. 06. 2018
Dát tip

alešu, báseň by měla sednout hned, ale je fakt, že já s pomalým vedením, musím někde i třikrát :)))  ty to máš od boha, pochopíš hned, ale co my pomalejší, no?


to je podobné, jako když se řekne "musím toho ještě tolik stihnout..." přeci...:o)


agáta5
01. 06. 2018
Dát tip

v tom případě bych prohodila slovosled a dala jako první - odvykla jsem tolik maličkostem a pak psala dál... ale rozumím, jak bylo myšleno... jen jsem klopýtla taky :)))


pěkně zastavený čas...

nevybarvené omalovánky? no právě, každý si je může dobarvit podle vlastní fantazie...


Jeff Logos
01. 06. 2018
Dát tip

Působivé.


atkij
01. 06. 2018
Dát tip
Naznak basne, vic nedokazu... Mam te nactenou, Santi, mas plno skvostnych textu. Nektere posledni vnimam spis jako nevybarvene omalovanky.

Whitesnake
01. 06. 2018
Dát tip

zajímavé, musel jsem přečíst víckrát, ale působí to na mne... jen to "cvrdliká" mi nesedí


Diana
01. 06. 2018
Dát tip

Pěkná, příjemná nálada *


agáta5
01. 06. 2018
Dát tip

rejpalka agáta se ptá.. cože jsi odvykla tolika maličkostem? u jednoho rohlíku? nebylo by lepší odvykla jsem vychutnávat maličkosti - nebo tak nějak, tolika je tam divný - když mluvíš jen o jednom rohlíku...

druhá je fajn


Lerak12
01. 06. 2018
Dát tip

Hezky šlehačkově nakopčená poezie. Neodvykám si.


Markel
23. 05. 2018
Dát tip

pěkné, jsem tam *


Hm, uz tomu zacinam pomalu prichazet na kobylku.

Lnice
15. 05. 2018
Dát tip
Pěkná momentka*

Gora
15. 05. 2018
Dát tip

Můj názor znáš...skvělá práce!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru