Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šermíř

18. 05. 2018
3
22
896
Autor
Yan73

Musaši v sukni
šermuje svými slovy.
Výmluvné ticho!
 


22 názorů

Umbratica
02. 09. 2019
Dát tip

V haikárně je teď docela živo a mně tam chybí ta tvoje haiku. Všimla jsem si, že se tady pořád vyskytuješ na rozdíl od qíčalky - Mařenky, která se nám někde ztratila. Možná šla pořád za světluškou a ztratila se v temném lese. Ale celý svět svět je temný les a v tomhle temném lese bývá často nejhodnější ježibabka z perníkové chaloupky. Qíčalky je mi líto a doufám, že se v tom temném lese časem zas najde.


Umbratica
06. 05. 2019
Dát tip

Vždycky je lepší vědět. To je jedna z nejdůležitějších válečných zásad.


Yan73
06. 05. 2019
Dát tip

Někdy je možná lepší nevědět:)


Umbratica
06. 05. 2019
Dát tip

Vždycky ale záleží, čím přesně se v té hlavě vrtáš. Někdy třeba takové vrtání může mít za následek, že se člověk dozví zcela nečekané skutečnosti.


Yan73
06. 05. 2019
Dát tip

Ano,

navázal jsem na Musašiho dílo "Ach ty cigára", je to v doporučených.

Vrtání v hlavě ještě jde, horší je v pupku.

Ahoj Y.

 

 


Umbratica
06. 05. 2019
Dát tip

A ted´už ses zase pustil do práce ?

Složila jsem takovou básničku o Yeníčkovi a Mařence - qíčale.  Jmenuje se to Perníková chaloupka. Nakonec jsem se ale rozhodla, že to nezveřejním, aby to nikomu moc nevrtalo v hlavě.


Yan73
06. 05. 2019
Dát tip

Dal jsem si tvůrčí pauzu:)

Ahoj Y.


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Musaši došermoval . Utnula jsem mu totiž hlavu , nebot´ jsem lepší šermířka . Ale jako ve filmu Highlander na Christophera Lamberta se do mne nyní vsákly všechny herní přednosti a získané zkušenosti zabitého protivníka .

Nebylo by lepší , Jeníčku , kdybys místo všeliakých těch omluv začal zase něco psát a publikovat ?


Musaši
24. 05. 2018
Dát tip

Mám sice rád tvrdší sporty ,ale proti basketu nic nemám.Každý sport se dá provovovat různě a já věřím ,že basket rozhodně může člověku hodně dát,když ho bude hrát s plným nasazením. Navíc kolektivní sporty rozvíjejí herní chytrost a to se mi líbí.


Yan73
21. 05. 2018
Dát tip

Já myslím, že jo... Ale hádat se nebudu. Šermíře neradno hněvat.

Zen u japonce se tak nějak dá předpokládat. Než šerm, radši basket, protože míč rovná se klid, střela rovná se erekce, koš rovná se nirvána...A je to!

 


Musaši
21. 05. 2018
Dát tip

A ještě dodávám :prázno a krev spolu naprosto nijak nesouvisejí.


Musaši
21. 05. 2018
Dát tip

Pátá kniha Musašiho(Pátý kruh) pojednává o prázdnu . Jak to víš ?Ty se opravdu zajímáš o šerm ?


Yan73
21. 05. 2018
Dát tip

Všechno je prázdno... a prázdno krev miluje  


Musaši
21. 05. 2018
Dát tip

To nejde. Kdybys četl "Knihu pěti kruhů" od Mijamoty Mušašiho,věděl bys,že skutečný šermíř nešermuje nýbrž rovnou tne nebo bodne. A já přece nechci nikomu udělat bebinko.


Yan73
21. 05. 2018
Dát tip

Šermíř má šermovat:)


Musaši
21. 05. 2018
Dát tip

Musaši nešermuje právě proto ,že je šermíř. - Je tu proto , aby se naučil nešermovat a myslím , že se mu to zatím docela daří.

 


Lerak12
19. 05. 2018
Dát tip

Bych příště řekl mačetář.


atkij
18. 05. 2018
Dát tip
Tesim se, az to ticho znovu rozetne:)

Yan73
18. 05. 2018
Dát tip

Bohužel, nemohu sloužit. Z bezpečnostních důvodů měním kontinent...


Gora
18. 05. 2018
Dát tip

tak potom odsluž zádušní mši:-)


Yan73
18. 05. 2018
Dát tip

Goro, pozor! Ani Tvá funkce redaktora Tě neochrání před Šermířem.  Šermířova katana je ostrá a rozdává smrt tak lehce, jako když osika setřese přebytečné uschlé listy :(

Škoda, měl jsem Tě rád... 

 

 

 


Gora
18. 05. 2018
Dát tip

to jsi napsal vtipně


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru