Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

44 (haiku zápisy z pouti)

Výběr: snake_01
18. 05. 2018
13
13
798
Autor
Darmo-šlap

Na trase Louny - Oblík - Milá - Bílina - Bořeň - Zlatník - Most

 
 
Koleje po traktoru –
dva zajíci peláší
každý ve své dráze.
 
 
 
Šípek a ostružiny –
u bot se mi rozvázaly
dredy.
 
 
 
Rozvalen na trávníku
neříkám nic –
řidič ne a ne zaparkovat.
 
 
 
Polední klid –
do vousu mi spadl
květ javoru.
 
 
 
Kulhám na Bořeň –
v lese jsem našel jen
trnovou hůl.
 
 
 
Zlatník –
rezavý ukazatel
míří do spleti křovisek.
 
 
 
Nestačí, že jsem mokrý –
ještě mě olepily
květy řepky.
 
 
 
Chanov –
číslo popisné 1851,4 hlídají
dva trpaslíci a slavík.
 
 
 
 
 
Návrat z vandru –
průvodčí u mých nohou
smetá květy řepky.

 


13 názorů

Markel
26. 09. 2021
Dát tip

já začínám, byl jsi mi doporučen, líbí všechno *


Musaši
24. 05. 2018
Dát tip

Co se dredů týče - souhlas. Myslel jsem,že dredy jsou spíše identifikační znak pro rastamany,kteří celý den hulí trávu a ve volných chvílích poslouchají rege a proto mě dost udivilo,jak se tam v nádražní hale objímali dredař s punkáčem. Řekl jsem si,že někteří lidé to už mají tak nějak rozostřené a nevědí už tak docela přesně,co vlastně jsou.

Za pozvání na sraz haikařů děkuji a vážím si toho, že mě zveš. Nebudu ale moci přijet,protože jsem pouze internetová entita. Stejně jako Back vám ale přeju : užijte si to. Je pěkné když se lidé setkávají a když spolu mluví.


atkij
21. 05. 2018
Dát tip
...viz zprava

Díky za pozvání, ale bohužel se mi to nehodí. Nicméně užijte si to i za mě. :)

Darmo-šlap
21. 05. 2018
Dát tip

Pořádám haiku sraz na Šumavě 1. - 3. 6. Z Písmáka přijede třeba Můra73 nebo 0-negativ, ale i další haiku esa odjinud, Honza Prem Pačes, Jan Frolík atd. Chce-li někdo další přijet, ať se mi ozve na mail: roman.szpuk@seznam.cz.


Darmo-šlap
21. 05. 2018
Dát tip

Dredy jsou často projevem volnosti a alternativního přístupu k životu, u nás na Šumavě nosí občas dredy samotáři z lesa či přírodní lidé. Haiku je jak stvořené pro toulání jen tak, putování, Bašó, Santóka byli poutníci bez domova. Moje dredy vznikly na tkaničkách, když jsem šel delší dobu ostružiním a šípky. Pak se mi do nich ještě zamotaly větvičky. Klasika :-) 


Musaši
21. 05. 2018
Dát tip

Típek za zajíce , dredy v botách a květ javoru ve vousech.

Malá synchronicita : právě jsem také zveřejnil haiku s dredy (viz "Shledání") - Co myslíš ,jsou dredy častým námětem pro haiku ? A jaká je asi statistická pravděpodobnost,že dva autoři na stejné platformě ve stejné době zveřejní haiku s námětem "dredy" ? 


agáta5
21. 05. 2018
Dát tip

ach ta řepka! :)


darmo jsi nešlapal když se ti tkanižky rozvlnily do haikodredů ! :-)


*

Jeff Logos
19. 05. 2018
Dát tip

pěkné momentky


Darmo-šlap
19. 05. 2018
Dát tip

Ale náročná ;-)


atkij
18. 05. 2018
Dát tip
Kouzelna trasa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru