Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaliata do večnosti

23. 05. 2018
6
7
760

za každú lásku prosím

nech skončí včas

neprerastie do

prečo

kedy

neznášam...

 

nik nedokáže odísť dobrovoľne

na vrchole

veriac v jedinečnosť vzťahu

 

je neskoro

keď prehĺtaš prvú horkú slinu

 

jediná možnosť...

to nie!

za takúto cenu?

 

 

 

 


7 názorů

Musaši
28. 05. 2018
Dát tip

Já mám takových zkušeností dokonce několik. Někdy jsem byl na té,někdy zas na oné straně.


Musaši, fakt že dosť, nepoznám takého, ale ktovie


Musaši
24. 05. 2018
Dát tip

Myslím,že někdo přecejen dokáže dobrovolně odejít na vrcholu a že je to ten nejlepší způsob. Chce to ale docela dost odvahy. Tip.


mám radosť, že si porozumel, Karol


Lerak12
23. 05. 2018
Dát tip

Milování má kvalitu jen k hranici zvyku. Je mi někdy podivné, jak se slovo MILENKA vykládá negativně. Právě milenecký ( ne promiskuitní) vztah dokáže vybudit city, inspirovat člověka k neuvěřitelným věcem. Milovat někoho bez zvyku celý život? Proč ne. Ale lidi, to je nekonečná (!) práce jednoho k druhemu. Je to dřina dávat. Tvůj koment, Gabi, je svatou pravdou. Kdo ví, jak by "jednou" pokračoval romantický příběh Romea a Julie. Ta obět smrti na vrcholu lásky. Ano, štastní to MILENCI. Pěkně vyveršené složité téma, Gabi.   


Andělka, soužití - vzťah v dobrom aj v zlom, kvalitný, či menej, to je tá klasika

toto bolo skôr o krátkych láskach, krátkych vzťahoch, hľadaní, aby odišli od seba skôr, než sa začnú neznášať

pohrávanie s myšienkou- keď dvaja mladí zamilovaní tragicky zahynú, ich láska je zaliata do večnosti, nestihli si zovšednúť...


Andělka1
23. 05. 2018
Dát tip

JE HEZKÉ, KDYŽ LÁSKA ZŮSTANE, ALE VZTAH , SOUŽITÍ TÍM MYSLÍM - to prečo, kedy, naznášam - SKONČÍ....Vztah vždy nějaký zůstane...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru