Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet I.

27. 05. 2018
1
9
797
Autor
ARNOKULT

-

Mraky stíní matce Zemi –

nemůže už k Slunci hledět

nalézt pouto s kometami

v temnu kde je zahalen svět

 

Prorokům je brána síla

mráz jen ledy někde hledá –

možná radost kdesi zbyla

nepoznaná lehkost – víla

 

Palčivé jsou časy skonu

pyšní slepí z říše prázdna

kruté zvyky peněz honu

 

Závist černí dětské tváře

zavrhuje říši krásna –

tupí oběť u oltáře


9 názorů

Miroslawek
29. 05. 2018
Dát tip

Tak si furt nestěžuj a syp. Ať o máme za sebou.


ARNOKULT
28. 05. 2018
Dát tip

Jinde jsem napsal, že to z mé hlavy nebylo. Já to nechtěl.


Miroslawek
28. 05. 2018
Dát tip

A tys čekal, že přijdeš, vyseješ přispěvky a všechno půjde samo? Opravdu?


ARNOKULT
28. 05. 2018
Dát tip

Já se přiznám, že se v tom systému nevyznám. Mám rozepsány dvě odborné knihy (čistě odborné - vodní právo + historie vody). Navíc jsem zde krátce. Sám jsem udělal chybu, že jsem sem něco napsal. Měl bych pracovat tam, kde je to potřebné.

Arnošt Kult VÚV TGM

Takže končím.


Miroslawek
28. 05. 2018
Dát tip

ARNOKULT:

Technická poznámka - reaguješ-li jako aoutor na někoho z komentujících bývá dobré tu odpověď:

1) adresovat konkrétní osobě

2) poslat oné konkrétní osobě avízo - upozornění, že na jeho komentář někdo reaguje. Jinak se to dotyčný nedozví... jinak než náhodou. Dole je box se seznamem komentujících, stačí zaškrtnout jeden nebo více z nich (jsou-li), případně ručně vepsat někoho, kdo pod dílem ještě nereagoval a měl bys o to zájem. S tím posledním ovšem radno zacházet opatrně.


ARNOKULT
28. 05. 2018
Dát tip

Začínám - samozřejmě. Děkuji.


Miroslawek
28. 05. 2018
Dát tip

Ano, jsi naprostým diletantem. Ale to nevadí, pokud si to připouštíš. Uvidíme, jestli z toho něco časem vzejde.


ARNOKULT
27. 05. 2018
Dát tip

Děkuji velmi. Jsem naprostým diletanem - vodohospodářským inženýrem. Většinou píši značně komplikované a nečitelné články a publikace o vodě a vodním právu.


Andělka1
27. 05. 2018
Dát tip

to jsou slova...wow...- kruté zvyky peněz honu.... tupí oběť u oltáře...vlastně každý řádek...sonet je krásny žánr, ale umět ho naplnit...umíš..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru