Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní noc

30. 05. 2018
5
14
1615

°

 

Sporé jaro se lehce vzňalo
fénem léta

Znělá vůně lípy odezněla
jako holá věta

Letní noci luna žehná letem
a cvrčkové flažoletem

 

*


14 názorů

ano, lehké, neduživé ... je lepší než sporé

dík


Whitesnake
31. 05. 2018
Dát tip

moc pěkná miniatura... jen mi sedí to "sporé" jaro, to je velmi nešťastné spojení. Myslel jste tím, že je lehké, lehoučké, neduživé, slabé atd? Že tohle jaro prostě nemá svůj "jarní esprit", tvou "jarní podstatu", že to prostě není "jaro jak má být"?

Pokud ano, tak to "sporé" je samoúčelné spojení, které se jen tváří, že má výpovědní hodnotu.


Atkij,

asi jo, asi vadí. Ale zatím ne na tolik, abych s tím něco dělal. Uvidím časem, třeba se to ve mě zhorší, pak poletí!


Ano Goro, jako psychlog už jsem tu výlev měl, no jo, no ... ono to tak někdy člověku uklouzne :-)


Jeff Logos
31. 05. 2018
Dát tip

Příjemné


atkij
30. 05. 2018
Dát tip

... protože víc nevymyslím...zde na škodu.

 

znělá vůně lípy odezněla...?


Gora
30. 05. 2018
Dát tip

Jako psycholog ses snad již rozhovořil:-))


mé veršíky jsou prakticky vždy jako miniatura, protože víc nevymyslím a moje první absolvovaná VŠ  (Fakulta strojní) mě naučila ... jasně,stručně, odrážky, .. 


Gora
30. 05. 2018
Dát tip

Radovane, pokud tvé veršíky beru jako miniaturku,  zaujal mne flažolet a fén léta, a také vůně jako holá věta.


díky moc


díky moc


Lerak12
30. 05. 2018
Dát tip

Polehoučké. Líbí se mi.


Dibík
30. 05. 2018
Dát tip

Svěží, letní, pohoda.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru