Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve zkratce, pohled

31. 05. 2018
13
14
550
Autor
Josephina

 

 

Téda, takže jste měla cikánskýho milence?
Nojo, takjo, ale byl pro mě intimně nepochopitelnej, z lísavých vzdálených krajů.

Jo, bylo to strašné, co jste nám vy chlapíci provedli.
Je opravdu slušností, abyste se nám omluvili.
Ne, nevím, kde a kdy dostanete najíst. Za nám ukradený prachy...?
Ne, nevím, kdo se o vás postará. S ohledy na zpovykané dítě.
Ne, košili jsem nikdy nežehlila. Koupila jsem všechno v Tescu, nemačkavý.

Díky za chválu. Taky by se mi líbilo, kdybyste měl dlouhý hustý háro.
Za vaši pleš fakt nemůžu. Ale soucítím!
A za to, že z deště dnes v noci zas nic nebude, taky nemůžu.

Zaříkávám už i Alláha (jestli nepřijde vláha, tak pro mě fakt neexistuje!)

Matko Země, naše milená, slituj se! Nech jen těch blesků.


Ne, nevynikla jsem v ničem, snad jen v mlžení a vytrácení se.
Ano, ten i tamta chlastaj jak duha!
A chlast porazí každýho!

Bez zábran, bez ohledů. To je jedinej výsledek řádění démonů.

 

Tohle není můj lhostejnej pohled.
Tohle je můj normálně otrávenej ksicht.

 

 


14 názorů

Dva poslední řádky jsi musela slyšet ode mne, když jsem točila pivo tak kolen deváté večer a moc jsem se už nesmála. :-))) /T


agáta5
31. 05. 2018
Dát tip

:))))) můžeš, kočko

 

pít kafe a aspoň tři denně... žiju kafem :)) černým lógrovým.. i když teď zrovna mám ledový s kakaovým mraženým dortem mňam

zdraví gaťka :))))


Kočkodan
31. 05. 2018
Dát tip
Agáto, právě se mi tvoje letící kalhotky připlácly na mozek... očekávám potíže s usnutím, respektive neklidnou noc... ;-) Josefinina varianta „gaťko“ se mi líbí, můžu ji ve svých komentech používat?

Josephina
31. 05. 2018
Dát tip

:-)) díky, gaťko! a jak je to teda s tou štítnou žlázou - krndat nebo ne? nebo nepít kafe?


agáta5
31. 05. 2018
Dát tip

já mám štítnou žlázu zdravou :)  sušíčku nemám, mě suší prádlo větřík. takže kolíčky jsou nutný, aby mi neodletělo do polí ... i když to by bylo krásný... letící kalhotky agáty letí do polí .. a souhlas, ženský mají pořádně všechno probrat :)


Josephina
31. 05. 2018
Dát tip

Díky za zastavení a komenty! Hele, Whitesnaku, moc by ses divil, kdy mě napadlo to sepsat - když jsem našla prohlášení F.X.Šaldy 14 dní před smrtí, kdy řekl - Jen kurvy se musí líbit, básně ne. Kávička až teď, u kompu. Ano, příště třeba ve stylu Ashberyho, třeba i intelektuálně, metaforicky, ale až naprší.Ale nejsem vzdělanec přes poezii, tak proto si píšu sem, pro radost.

 


Kočkodan
31. 05. 2018
Dát tip
Já se k omluvě prozatím nechystám. ;-)

Andělka1
31. 05. 2018
Dát tip

pORADÍM...LETITÁ ZKUŠENOST S NEŽEHLENÍM. nEMUSÍ BÝT PRÁCLO A HADRY NEMAČKAVÉ...vše věšet na ramínka, krásně vyvěsit...jen ručníky atd...skládat hned ze sušičky, nenechat zcela doshnout, když sušička není, tak zkrátka na ramínka...žádné kolíčky, dělají značky...

Když už jsem u té kávičky...bezva povídání, ženy se mají scházet...komunikovat, to je naše přirozenost, komunikovali jsme už v jeskyních v Dobách Lovců mamutů. Dnes jenom - a ani to ne - píšeme . A zřejmě i proto.... má tolik žen poškozenou štítnou žlázu - z pohledu jógy, z pohledu  čaker -  to je komunikační čakra. 


Whitesnake
31. 05. 2018
Dát tip

?????? dialog žen ve středních letech na kávičce?


Danny
31. 05. 2018
Dát tip
:)

Jeff Logos
31. 05. 2018
Dát tip

Zajímavé podání


Diana
31. 05. 2018
Dát tip

Nerozumím.....


agáta5
31. 05. 2018
Dát tip

:)) skoro jako pavlačový povídání, moc pěkný, tohle já můžu.. taky kupuju nemačkavý hadry a nežehlím :)) hezky prádlo pověsím, hlavně opatrně s kolíčky, aby nenechaly někde otisk a po uschnutí rovnou do skříně.. jsi mě navnadila, asi si vystříhnu taky nějakou takovou .. otrávenou :)


atkij
31. 05. 2018
Dát tip
Ta pise...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru