Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Clarins a bouřka/Clarins et l’orage

13. 06. 2018
2
0
471
Autor
nascheanou

V hotelu U Páva jsem zapadla do koženého gauče. Má stehna se přilepila ke kůži.

V noci byla ohromná bouřka, lomcovalo to okenními tabulkami. Poklidně si dřímala na saténovém polštáři, zatímco ty, v bytě, si vytíral zkroucenou podlahu od deště. V tuhé tmě si hodil na zem špinavý ručník, ty v hotelu U Páva si poklidně vydechovala.

Na nočním stolku se nacházel masivní stříbrný řetízek a snubní prstýnek, tvé ruce voněly po krému clarins.

 

Je suis tombée dans un canapé à l’hôtel au Paon. Mes cuisses se sont collées contre le cuir. La nuit, nous avions un orage énorme, ça a secoué les carreaux des fenêtres. Tu as sommeillé calmement sur un coussin satin, pendant que tu as essuyé le sol tordue de la pluie.

Dans l’obscurité solide, tu as jeté une serviette sale sur le parquet, toi, à l’hôtel au Paon, tu as tranquillement expiré. Sur la table de chevet, nous pouvions retrouver une chaine d’or massive et un anneau d’alliance, sur tes mains, nous pouvions sentir la crème Clarins.

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru