Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V jase

14. 06. 2018
13
12
1031
Autor
zvedavec

 

 

Dokonalým súhrnom farieb

je biela.

Farba úplnosti.

 

Do jej lúčov sa túžim zahaliť,

Ukryť sa v jej závojoch.

 

Tak stáť pevne

všetkým na očiach.

A potom ísť.

 

Bez vlastnej zásluhy

očistená, nanovo oživená.


12 názorů

zvedavec
26. 09. 2018
Dát tip

fíha! rada Ťa stretám, naozaj rada :)


Oldjerry
26. 09. 2018
Dát tip

Mám rád všechny barvy ... jsou-li na správných místech a někdy dokonce na správných místech nejsou-li... (:-D*/


patricia w.
28. 06. 2018
Dát tip

taková něha :)


lastgasp
27. 06. 2018
Dát tip

Krásné, citlivé verše s vyznáním bílé jako objektu úplnosti. Je ovšem i jiná představa bílé. Zde o to asi nešlo. /T


Dodola
20. 06. 2018
Dát tip

Ten souhrn "všeho v jednom" je tak prostě podán, a přitom je v něm tolik naděje.


Musaši
18. 06. 2018
Dát tip

Jsem spíš kreslíř. Kdysi jsem dokonce kreslil komiksy. Ted´ už většinou jen fotografuju.


zvedavec
15. 06. 2018
Dát tip

Ďakujem Vám všetkým za návštevu, aj za slová.

Úplne najkrajšie splnená takáto moja túžba je, že by som tou bielou bola zaliata spolu s celým svetom a keby medzi nami pôsobila. Nie násilím, ale porozumením. Vnímam ju ako záruku harmónie. Transformáciu k cnostiam nie nedosažiteľným chcením, ale pochopením.

 

Musaši, pozrela som si "krocení buvola", inšpiratívne pre mňa. Si maliar? Ja sa občas snažím namaľovať niečo na kameň a veľmi dobre rozumiem túžbe prekryť namaľované, keďže ja maľovať len chcem, ale schopnosť pokrivkáva. Vďaka za snahu porozumieť. Je vzácna.

 

Florita, ďakujem, presne tak by to bolo najlepšie. Hovorí sa, že "vrana k vrane sadá". Ale sadnúť môže len k takej vrane, ktorú vidí.

 

Reinka, čiernu som nikdy nevnímala Tvojím spôsobom, zaujímavý pohľad, vďaka za zdielanie Tvojho pohľadu.:)

 

Lerak - biely "životný štýl" sa mi páči.

I keď ja osobne mám rada aj mnohé iné žiarivé farby, spájajú sa harmonicky práve do bielej. Ak je všetkého tak akurát. :)

 

 

 


Lerak12
14. 06. 2018
Dát tip

Bílá je má nejoblíbenější barva. Je to barva absolutní čistoty. Je to odstín  životního  stylu. "V jase"  jasně povedené verše.


reinka
14. 06. 2018
Dát tip

Barva bílá, čistá a nezkušená, je opak černé. Ta se mně jeví naopak jako plná života. Cítím v ní rachejtle, výbuchy a nedočkavost, možná trochu morbidního hříchu :-) 

Ta Tvá bílá je mi ale strašně sympatická a posílám ti za ní tip.


Florita
14. 06. 2018
Dát tip

:)..průzračná 

možná si něčí oči ani nepovšimnou,i když budeš na očích..ale něčí zcela určitě


Musaši
14. 06. 2018
Dát tip

Jsem zenový básník a tak mi tvoje básnička poněkud připomíná proces "krocení buvola" .    Jako malíř zase často mívám chutˇ natřít  nějaký svůj obraz vápnem a začít znova. - Tak nevím - možná ti rozumím a možná ne. Tip ale dám.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru