Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypoulené tělo hrušky

17. 06. 2018
12
9
1099
Autor
nascheanou

 

 

 

 

Ruce ti stárnou, říkáš jim pařáty, zavíráš okna, zavadíš u toho do květiny, kterou zvrhneš.

Racci posedávají na hranách Karlova mostu, parníky se pomalu posunují v letním pařáku. Je večer. Hlava na sever, nohy na jih, hlava podložená několika polštáři /abys nekašlala/, v boku tě pořád píchá, páteř sestupuje, kulatíš se a vypadáš jako vypoulené tělo hrušky. Usneš. Nad ránem tě vzbudí hod kostkou do tvé okenní tabulky, kostka přistane v tvé zaprášené kuchyni /nevaříš/, obviňuju zhrzeného milence z šedesátých let, bývala si krásná, žádoucí, pak zakázaná a shrbená jako já.

 

 

 

 

 

 


9 názorů

K3
09. 07. 2018
Dát tip

Trefná miniatura.


Gora
27. 06. 2018
Dát tip

avi PM:-)


nascheanou
27. 06. 2018
Dát tip

Jasně!


Gora
27. 06. 2018
Dát tip

Mohu tuto miniaturu nominovat do soutěže PM??


Lerak12
17. 06. 2018
Dát tip

Oční čočky racčí. Posedáváš na hranách. Ale držíš balanc. Gloria!


Jeff Logos
17. 06. 2018
Dát tip

Dobře vystavěné na malé prostoru. Povedlo se.


Gora
17. 06. 2018
Dát tip

Zamlouvá se mi styl, jakým předestíráš skutečnosti všedního dne...dá se dobře vyčíst i to nevyřčené.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru