Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přísloví 4

22. 06. 2018
5
12
1117
Autor
Nami 99

Vlk se nažral a koza zůstala celá.

 

Karkulka byla zdravé, dobře vyvinuté děvče. Měla poctivý čtyřky. Když ji vlk i s jejími přednostmi sežral a šel okolo kozího chlívku, byl tak nažraný, že na kozu už vůbec neměl chuť a ta zůstala celá.

Takže mohu jenom povrdit, že přísloví je pravdivé.


12 názorů

Nami 99
23. 06. 2018
Dát tip

Gora - děkuji moc.


Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc. Koza žere hajnýho, tak mu nechce být nevěrná s vlkem,aby t o nevypadalo, že je lehkých mravů.


Kočkodan
22. 06. 2018
Dát tip
Kozu urcite nedozralo, ze ji vlk nesezral. Ona ho zrovna moc nezere...

Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

Na netu je ještě jiný příběh o Karkulce,(doporučuji přečíst), kteý popisuje jak vlk sežral babičku a pak se dozvěděl, že měla infekční žloutenku. Pamatuji si jenom konec. "Lesem se ozývá strašlivé vytí, jak se vlk snaží, vyvolat blití."

Nevím, možná typ pro výuku zdravovědy.


Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

Co se týče čítanky a výuky, musím ti dát za pravdu, je to jak říkáš, je správné a hezké, když se děti učí lásce a budují si vztah k přírodě.

I když na druhou stranu, nechtěl bych vidět ty kůzlata.


Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

Andělka1 děkuji moc.


láska ke zvířatům je u myslivců celkem normální...:o) v rámci multikulturní výuky dnešní doby by snad nebyla na překážku ani v čítance...


Andělka1
22. 06. 2018
Dát tip

dost dobrá diskuze....:-))...


Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

aleši - děkuji moc. S tou čítankou si nejsem tak úplně jistý, protože jak jsem četl celý příběh, tak se tam třeba píše i o tom, že za tou kozou tajně chodíval pan hajný, když s babičkou nic nebloylo.


Nami 99
22. 06. 2018
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


vysvětlivka by dobře fungovala i bez podrobností o fyzické vyspělosti...a mohla by vstoupit ido čítanek pro děti školou povinné...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru