Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budú mi chýbať

30. 06. 2018
7
9
781

blíži sa čas

keď ma budeš ľúbiť tak

až mi prestaneš hovoriť pekné veci

s úmyslom neubližovať

 

pripútaný inde s vedomím

ako málo môžeš ponúkať

zväzuje city

pristúpi každú hlásku

skôr než vbehne do hrdla

 

ak sme sa čo len raz dotkli

je ťažké byť kamarát

rovnako zabúdať

a bolí bolí

tak či tak


9 názorů

Jsem hrdý na své milenky a v životě mi pozvedly tělo i ducha.

a čo si kto myslí, je ti fuk

to je mooooc dobře, Lerak

len...sú rôzne situácie, rôzne okolnosti a niekedy je ťažké byť súčsne šťastný a nikomu neubližovať


Ľuboš, na dotknutie, si príliš ďaleko, na žmurknutie blízko

 

 


Lerak12
30. 06. 2018
Dát tip

Definici kamarádství, bych ve vztahu z ženou zrušil. Označoval bych tu ryzost pocty "vztahu" muže s mužem a žena s ženou. Kamarádství si mohu případně "pěstovat" i s příslušenstvým u případné milenky. Mimochodem. Tak nespravedlivě to milenectví je společensky karikované! Jsem hrdý na své milenky a v životě mi pozvedly tělo i ducha. To jen názor a mnozí to mohou brát úplně jinak. Vlastně mi je to fuk! Žiji z vlastních zkušeností.


Kočkodan
30. 06. 2018
Dát tip
Takže my dva bychom teoreticky kamarádi být mohli... Snad jsem se tě teď nedotknul. (žmurknutie)

Andělka, trošku hlavolam, ale nakoniec som písmenká poskladala a rozlúštila, dík :)


Andělka1
30. 06. 2018
Dát tip

"pripútaný inde..." TAOISMUS , LÉČIVÉ TAO PRO ŽENY VYSVĚTLUJE, ŽE JE LEPŠÍ MÍT MILENCE....TAN, ŽE ODJEDE K ŽENĚ DOMŮ A ŽEBNA MÁ JEN KRÁSNÉ VZPOMÍNKY, STESKY, TOUHY...TA VLASTNÍ UŽ TO MÁ DOÁVNO JINAK,Jeo to lodgické - kdyby to bylo ok - neměl by milenku. 


Andělka1
30. 06. 2018
Dát tip

kRÁSNÁ BOLEST, ALŮE TÁÁÁK TĚŽKÁ, TAK SE JÍ BOJÍME...NECHCEME JI UŽ ZAŽÍVAT..je to něco z dětství...


dobré ránko, Nami


Nami 99
30. 06. 2018
Dát tip

*****


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru