Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Práce v úkole

03. 07. 2018
0
1
373
Autor
RaKu

Jen tak.

Jak Martin Dáňa senior pracoval v úkole, za Bolševika.

V opravnách autobusů, přišli na to, že by mohli práci opravářů platit v úkole.

Ano zdálo se to jednoduché a správné, normálně uvažující šéf firmy by si to přál také.

  Leč normy byly příliš měkké, a například výměna spojky se dá dělat tak, že se vyndá motor, docela pracným způsobem, pak se namontuje spojka a motor se opět nandá.

  No nicméně Bolševik nepočítal s tou skutečností, že lidé jsou vynalézaví a šikovní.

  Stačí motor povolit, a na silentblokách ho nechat zhoupnout dolů. no a pak z jámy, při šikovných rukách, spojku jednoduše vyměnit.

  Po tom, co Martin bral po dva měsíce dvojnásobný plat co ředitel, od placení v úkole upustili.

Dneska se na to člověk dívá, jak z Jara.

 

1 názor

Lakrov
10. 07. 2018
Dát tip

Dočteno. Taková stručná reportáž z časů minulých to je, velmi stručná reportáž.  Nic víc v tom najít nedokážu a asi ani nebylo autorvým záměrem,  aby v tom něco víc bylo. Takové "Jen ta", jak je neseno v názvu.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru