Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U odborného lékaře

11. 07. 2018
7
10
411
Autor
Kolobajda

Může být miniatura ještě miniaturnější? A pokud to někomu připomíná nějaký vtip, který už slyšel, tak věřte, že to se včera vylíhlo v mé hlavě. Opravdu. A moje žena je blondýna - přírodní...

 

U odborného lékaře

Ortoped:

Předepisuji vám ortopedické vložky.

Blondýna:

A ortopedické tampony by nebyly?


10 názorů

Lakrov
23. 07. 2018
Dát tip

Možná, aby je mohla aplikovat mezi prsty při malování nehtů na nohou :-)  


MKbaby
20. 07. 2018
Dát tip

He he :-)


Nami 99
12. 07. 2018
Dát tip

Je to bílé poskakuje to po jevišti.

Co je to?

 

Kulturní vložka.

 


Nami 99
12. 07. 2018
Dát tip

Paní Šafránková vypadla z okna z pátého patra. Naštěstí měla vložku s křidélky,  tak se jí nic nestalo.


Lerak12
12. 07. 2018
Dát tip

No, to jsou dnes děcka poučení. To v čase Fantomase nebylo. Jen aby, Kolobajdo, se Ti nějaký šťoura žáček nezeptal, na jejich latinské názvy...


Kolobajda
11. 07. 2018
Dát tip

Já teď píšu jenom samé roztomilé kousky. Motýlci, tamponky ... taková nenáročná témata pro žáčky 2. až 4. třídy   " -)) 


To je roztomilé. Zkouším si to představit. Marně. :-) /T


Kočkodan
11. 07. 2018
Dát tip
MUDr. Cvach by možná předpis dle přání pacientky změnil...

Kolobajda
11. 07. 2018
Dát tip

Díky Aleši! To mě taky napadlo. Ale - byla by to ještě miniatura?   ; -))


ortopedické vložky s křidélky...to by nemuselo být špatné...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru