Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už jsi byl v Makedonii?

18. 07. 2018
4
9
1269
Autor
bixley

Louky plné

brouků a ještěrek

 

Hory plné

průzračných potoků

 

Lesy plné

omamné vůně

 

A jezera jako zrcadlo

všech těch krás

 

V kempu káva zdarma

na přivítanou

 

A v restauraci vám naservírují

srdce na dlani


9 názorů

bixley
25. 03. 2022
Dát tip

Osli jsou tam taky... :-)


Eilu
25. 03. 2022
Dát tip

Tam bych chtěla....ještěrky ráda pozoruju, ještě kdyby tam byli osli, to jsou krásní sympaťáci


bixley
20. 03. 2021
Dát tip

Je pravda, že popis by se hodil i na jiné země,které jsou víc navštěvované. Chtěla jsem ale upozornit na to, že přírodní krásy (ipamátky, o kterých se nezmiňuji) jsou i v méně navštěvovaných destinacích.


Jamardi
19. 03. 2021
Dát tip

Asi by stálo za to změnit název. V Makedonii jsem nebyla a podle tohoto popisu by to mohlo být klidně někde jinde. Ale chápu, že je někdy člověk nadšený a nemá to chybu. Všechno vyjde a je to ještě lepší než si představoval. Třeba já ráda vzpomínám na zájezd do severských zemí - každou chvíli jsme stáli u vodopádu nebo na jiném pěkném místě. Organizátoři to měli vychytané. K večeři nám Norové připravili lososa a jahody jako dezert a zeptali se, jestli vybrali dobře. Mně to udělalo radost a proto na ten zájezd nedám dopustit.


bixley
20. 07. 2018
Dát tip

Díky za vylepšení, Agáto.


agáta5
20. 07. 2018
Dát tip

třeba bych to řešila závorkou

louky plné brouků a ještěrek (bosou nohou zkouším našlapovat)

nebo tak nějak, kdy se z popisu stane něco, co povede dál do představ třeba.. ale jen můj nápad na vylepšení 


bixley
18. 07. 2018
Dát tip

Díky, Goro, to máš pravdu, chtělo by to zpracovat prozaicky... Díky.

Kočkodane, strašili nás hadama, ale žádné jsme neviděli. Natož ještěry. :-)

 


Kočkodan
18. 07. 2018
Dát tip
Tak jeste ze ne jesteru, to bych mel srdce az v kalhotách... (jiz pouhou predstavou vystrasený smajlík)

Gora
18. 07. 2018
Dát tip

Průzračné a milé. Raději bych si však od tebe přečetla prozaickou miniaturu, která by nebyla "jen" romantickým popisem, ale postřehem o této jistě zajímavé zemi:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru