Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tour de France

26. 07. 2018
4
4
403
Autor
Oldess

1. Většina mužů kouká na ženy jako na duše na kole. Jednou se píchne a pak se zahodí.

2. Většina lidí je jako plášť na kole. Špinavý a sjetý.

3. Většině lidí chybí tachometr. Potom nepoznají sami sebe.

4. Lidé jsou jako sedlo na kole. Pořád někomu lezou do prdele.

5. Lidé jsou jako duše na kole. Stačí nepatrné píchnutí do správného místa a celí se rozervou.

6. Většina lidí je jako kolo. Celý život nechají, aby se po nich někdo vozil.

7. Většina lidí je jako 250 kilometrů dlouhá etapa. Než se doberou ke konci, tak si sakra počkáte.

8. Některé ženy jsou jako cíl etapy. Vjede do nich téměř každý, ale jen první protne pásku a na toho se vzpomíná.

9. Každý správný cyklista je gerontofil. Denně několik hodin sleduje starou dámu a čeká až vyvrcholí.

10. Snažte se, aby váš život byl jako etapa Tour de France. Aby na vás na konci čekaly tisícovky lidí a tleskaly vám.


4 názory


Kočkodan
26. 07. 2018
Dát tip
Já bych trochu parafrázoval Aleše – Tour není můj šálek čaje, ale tvoje dílko je dobré. 11. Někteří muži jsou jako cyklisti – vypnou se k vrcholnému výkonu, jen když jsou pod nimi šlapky. ;-)

dobré. můj šálek čaje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru