Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neboj se miláčku

08. 08. 2018
22
26
1748
Autor
atkij

 

 

 

kouzelně miluješ

šeptals mi po ránu

 

pro jednou o lásce spřádej nit slovům

 

faktem je

tyhlety vzácnosti šafránu

raději schovávám za trámky krovu

kde vůně lesa i prach lechtá do nosu

 

pár schodů nad zemí

však blízko hvězdám

 

ještě blíž běžným dnům

kdy třeba na vosu

šlápnu

no … a pak řvu … tak

že se nezdám

 

v přízemí života

uprostřed rutiny

mišmaše radostí i drobných klení

v tom našem divadle vlastními hrdiny…

rolí v nichž vtipkuješ

a já se křením

 

neboj se

miláčku

o nás dvou pečlivě

veršíky ukládám do sáčku z tylu

 

to jenom naoko šponuju tětivě …

tlačívám na slova

a tupím pilu

 

 

 

 

 


26 názorů

Prosecký
06. 11. 2019
Dát tip

Chybí mi tam, kdy jdeš do práce?


atkij
06. 11. 2019
Dát tip

Hmm:))díky. 


to je milunké


Silene
26. 10. 2018
Dát tip

Já bych se o ni nebála.


Nevím, jak to napsat, aby to nebylo klišé

 

je to fakt betálný!!!


atkij
29. 08. 2018
Dát tip
Potesilo, diky moc:)

no teda,

tak ta mě potěšila lehkostí, nápady


atkij
10. 08. 2018
Dát tip
Holky, že je živo, tak to je absolutnê v pořádku. A qicalko, fakt to nemuselo být, ale znám to, občas taky nevydržím a tipnu, i když ne všechno beru, treba jen pro nápad a tak ... navíc i ta laťka se mi může trochu měnit podle momentálního rozpoloženi. A to platí i u psaní básně. Někdy je chuť skákat panáka a jindy prolízat křovím a trochu se týrat.... Nakonec cílovým účastníkem procesu je čtenář...čtenář s určitým zaměřením a náladou. A vím, že tyto verše jsou absolutně nemoderní... Však "divnopsanì", ke kterýmu mám někdy sklon, by nemělo převažovat, přestože mê svÿmi možnostmi otevíra nové vnítřní oči a zvláštním způsobem mě dost obohacuje. Ale to jsem asi mimo Tvou linku...a jsem moc ráda, že zde existuje upřímný hlas...navíc mu opravdu moc dobře rozumím.

agáta5
10. 08. 2018
Dát tip

njn, kvíčala protestantka :)))


atkij
09. 08. 2018
Dát tip
qicalko, viiim:)))...presne, jak to myslis, ...jenze pohadky a slunce taky obcas treba a taky jsem to (vetsinu casu)...ja:)...i kdyz ty splinovaty vrstevnice cmaram radeji, s vetsi jistotou a mensi odezvou. I kdyz na to nehraju, jen konstatuju...v tomhle to mame, rekla bych, hodne podobne:) Musasi, dekuju, ze si vsimas. Vazany je vyzvou a ne kazdy ma pro nej cit. A volny je zas fajn pro poradny odvaz:)

Musaši
09. 08. 2018
Dát tip

Je příjemné přečíst si zase jednou skutečné vázané verše po ledasčem,co tady autoři jako "vázané verše" předkládají. Tip.


atkij
08. 08. 2018
Dát tip

Kočkodánku, právě se z toho posledního pořádně oklepávám, nikdo doma nechápal jeho spouštěč:)) ještěže přišla první pomoc, jinak nevím, nevím:)

 

Diano, děkuju Ti:)


Diana
08. 08. 2018
Dát tip

Hezké, upřímné *


Kočkodan
08. 08. 2018
Dát tip
Faktem je, že tady teď spřádám svůj komentář a ty budeš při jeho čtení klidně a spokojeně příst. Pořád tě ještě děsí záchvaty nejistoty a obav, jestli napíšu i já. Ale už by ses opravdu mohla přestat bát, já se přeci ozvu vždy. (tupý smajlík)

atkij
08. 08. 2018
Dát tip
Lerak12, dekuju mnohokrat:) gabi, saggitarine, tesite, tesite, diky moc. A mne zas prijde ta vase slovenstina tak krasne mekoucka, zpevna, hladiva...:) ...prakticka...:)

saggitarine
08. 08. 2018
Dát tip

jak ja tej krásnej češtine závidím niektoré slová!

pekná, nežná :) 

a vôbec si to neprehnala s romantikou. Veď si tak praktická, že ešte aj tie sáčky máš z tylu- a teda hneď vidiíš čo je v nich.


ľahko straviteľná, neošívaj sa *


Lerak12
08. 08. 2018
Dát tip

Pěkná poezie.


atkij
08. 08. 2018
Dát tip
...holky diky, ze berete jako jeste stravitelnou, trochu jsem se osivala:) Naoko...no jo...jsem to ale, opravim:) Danny, vracim s diky:)

Gora
08. 08. 2018
Dát tip

i to je možné...


agáta5
08. 08. 2018
Dát tip

třšba šponuje tu tetivu na oku... :)))


Gora
08. 08. 2018
Dát tip

Úsměv :-))

na oko bych spojila


agáta5
08. 08. 2018
Dát tip

mocinky romantické , takové mám ráda, trochu srandy v tý lásce :)


Danny
08. 08. 2018
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru