Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holčička

15. 02. 2000
0
0
1254
Autor
Lalinka

... tak trosku o me...

Plyšovýho medvěda objímáš nevinnost andělskýho obličeje oči spokojeně zavíráš maminčina láska srdce Ti zahřeje Ve větru plachtí Tvý růžový šatičky hlava až do oblak Ti ční v kudrnách uvázaný máš barevný mašličky pořád jenom šťastná – zatím se to smí Plyšovýho medvěda objímáš nevinnost andělskýho obličeje nespíš ani nedřímáš nikdo už Tvý srdce nezahřeje Nejsi stejná – zestárla jsi do kresby růžový, tmavý barvičky slzami zmáčený míváš řasy řasy.. hříšný andělský holčičky..
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
3/5 noooooooo......drsnej andílek jo ? to bych ani neřekl.....

Verita
23. 06. 2001
Dát tip
dobrý....

Datin
21. 02. 2000
Dát tip
...umíš se úžasně dívat na svět. Pravda trochu pesimisticky, ale taková už ta naše malá, strakatá a neustále se otáčející koule pod nohama je...

Merle
16. 02. 2000
Dát tip
áchjo Lali... není to tak hrozný, jak to vypadá bez růžovejch mašliček... a jak tě znám, fronty na zahřátí srdce se za tebou tvořej během pár minut. Když už nikoho jinýho, máš tu aspoň nás...

sousoší
16. 02. 2000
Dát tip
beze slov.........opravdu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru