Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

si tak trochu E=mc^2

17. 04. 2002
11
0
3866
Autor
chuan

pod vplyvom fyziky

Keby som tak

mohol

do zásuvky vliezť

a vyliezť pri tebe.

 

Musel by som sa

natiahnúť

do maximálnej nuly

mať

nekonečnú hmotnosť

a s vypätím všetkej energie

v jedinom okamihu

by som tam bol


ale ja sa asi vrátim

rýchlosťou svetla na druhú

myslím

že máš tam rádio

a keby zahodím za hlavu

 

A tak viem

že si stále pri mne

aj keď je to trochu

relatívne


chuan
09. 10. 2005
Dát tip
zaujimave slova

kvakos
31. 01. 2005
Dát tip chuan
Mno, pravda je, že tohle mě hluboce zasáhlo... Mícháš tam realitu s fyzikálními bludy jako zdatný akrobat slov. Tvé asociace jsou nevšední, balancuješ na hraně oxymorického pojetí souvztažností. Hrubozrnná zvučnost jen podtrhává odcizení mezi oběma světy. Bravo! Bravissimo! Meraviglioso!

kvakos
31. 01. 2005
Dát tip
Omlouvám se, ale poslal jsem tento odkaz kamarádovi a ten nad těmito jiskrou sršícími verši strávil hodiny svého "bytí"... Prosil mne, abych vložil jeho komentář... "Myslím, že v této básni je vyjádřena absolutní podstata relativní propastnosti mezi dvěma dimenzemi... Banálně tristní, tristně banální! Flash"

kvakos
31. 01. 2005
Dát tip chuan
Omlouvám se, ale poslal jsem tento odkaz kamarádovi a ten nad těmito jiskrou sršícími verši strávil hodiny svého "bytí"... Prosil mne, abych vložil jeho komentář... "Myslím, že v této básni je vyjádřena absolutní podstata relativní propastnosti mezi dvěma dimenzemi... Banálně tristní, tristně banální! Flash"

Earl_Grey
21. 05. 2004
Dát tip
Tak nějak... Myslim, že tohle si tip taky zaslouží. :-) Schella: vynásob relativitu 4x a vyjde ti zase relativita. Ale možná bude relativně jiná...

Schella
11. 05. 2002
Dát tip
všetko je relatívne.. škoda, že o vzťahoch to platí 4krát toľko.. to by ale zase nemoli potom vznikať takéto atmosférické diela :)

vyo
29. 04. 2002
Dát tip
nie len einsteinovo pieskovisko....*

Idril
28. 04. 2002
Dát tip
místy mi to nepřipadne jako básnička ale jako "text" je to pěkný

Print
19. 04. 2002
Dát tip
***!!!

Elyanne
19. 04. 2002
Dát tip
Je hezká. *

Bix
18. 04. 2002
Dát tip
prečo nie vliezť do zásuvky, máš tam rádio ? Ahoj, ja som Bix a bojujem proti inverznému slovosledu použitom záhadne :o) a obzvlášť v nerýmovaných básniach :o)) máš celkom fajn štýl, ale dooosť veľa jednoslabičných slovíčok...ale proti gustu...:o)

vero
18. 04. 2002
Dát tip
joooj, nádhera :o) *

clovrdik
17. 04. 2002
Dát tip
:-)) zajímavý asociace :-)) prostě fyzika je velmi inspirativní záležistost :-) TIP

čárynka
17. 04. 2002
Dát tip
to je hezoučký!:-)))*T*

Naso
17. 04. 2002
Dát tip
Neviem či aj Einstein bol tak poeticky založený, ale tebe sa darí celkom vkusne vzorcovať poetické stavy duše T. A ešte výber do LKubu slovenských Písmakov!!!

Danny
17. 04. 2002
Dát tip
mc^2=hf TiP

Wopi
17. 04. 2002
Dát tip
pěkné

Pája
17. 04. 2002
Dát tip
krásné*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru