Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Historické procházky se spisovateli za spisovateli, po nichž se jmenují naše ulice

20. 08. 2018
2
2
540
Autor
Zbornik

Historické procházky se spisovateli za spisovateli, po nichž se jmenují naše ulice

Historické vycházky seznamují posluchače se zajímavostmi ze života spisovatelů, po nichž nesou jména názvy ulic na Praze 5. Návštěvníky pokaždé provádí a vyklad podává současný spisovatel prózy či poezie, lidé se dozví mnohé zajímavosti týkající se historie místa a okolí, v němž se daná ulice nalézá. 

Programy, na které je vstup zdarma, se konají každý první čtvrtek od 18:30 hodin v následujících měsících: červen 2018, září 2018, říjen 2018, listopad 2018, prosinec 2018. 

Start každé procházky je u čísla popisného č.1 v dané ulici.

Příjemná červnová vycházka Bieblovou ulicí s básnířkou a spisovatelkou Radanou Šatánkovou byla věnována jak životu Konstantina Biebla, tak i ulici a okolním místům – podívali jsme se například ke zdobeným domům v ulici na Václavce, k památníku Milady Horákové či k dochovaným i zmizelým významným usedlostem. 

Již 6. září se mohou návštěvníci těšit na další poutavou vycházku po Arbesové náměstí – tentokrát s básnířkou, dramatičkou a mimo jiné i spisovatelkou řady dětských knížek, Jarmilou Hannah Čermákovou.

Budou následovat:
4. října: provádí Jiří Kačur, Peroutkova ulice
8. listopadu: provádí Petula Heinriche: Holečkova ulice
6. prosince: provádí Martin Zborník, Hlaváčkova ulice 

Přehled procházek, které se konají za laskavé podpory MČ Prahy 5, můžete najít na internetové adrese www.ceskamore.cz

 

Těším se se všemi zúčastněnými naviděnou:)

Martin


2 názory

mND
21. 08. 2018
Dát tip

kristovo noho


papouch
20. 08. 2018
Dát tip

já si rejpnu :-) V Praze není Skácelova! .-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru