Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci to

24. 08. 2018
8
19
1664
Autor
Dagmaram

Jedu si dnes autem do práce. A je to tam. Nic nového o čem bych dříve nevěděla. Ale dnes je ten den, kdy to jde ze mě ven ;-)))) Docela by mě zajímalo, jestli i někdo další má takové prožitky. Jsem od přírody melodramatická, s tím už se nedá nic dělat, prostě procítím všechno na max. A je to fuška ;-)

Chci to

Pomiluj mě pohledem,

Vezmi si mě představou,

Smysly dotýkej se vlhkých vlasů,

Od úst sklouzni k šíji.

Vždycky  vzdorná,

Roztávám

A poddávám se dráždivému hlasu,

Chci tě,

Chci to

Ve sladcebolné chvíli,

                                       Dagmara 24.08.2018


19 názorů

Můj šálek kávy, asi si tě více prolustruju. :-D


Dagmaram
02. 02. 2021
Dát tip

A mě to zase velice těší Morticie


Tak to se mi velice líbí! *! Ukládám.


Dagmaram
16. 11. 2018
Dát tip

Ahojky Kočkouši,

Musela jsem ti přidat pár centimetrů na výšce a trošku tě špónovat ;-)

Doufám, že toto je jediný tvůj komentář, který jsem neokomentovala. Tedy vlastně pozdně okomentovala ;-)

Jestli mi ještě nějaký unikl, tak určitě o vlásek po zadek dlouhý ....

Ale neboj, já tvé komentáře ráda k snídani, obědu, večeři ..


Kočkodan
16. 11. 2018
Dát tip
A mne zase spadl ze srdce minimálne Mick Jagger, protoze jsem se nekolík dní trásl hruzou, ze sis dala závazek nereagovat na komentáre uzivatele s opicím nickem. Mrkající smajlík je za formulaci, ale vskutku mi bylo trochu divné, ze na moje reakce u starsích dílek nereagujes. A tím nemyslím, ze bys musela na nekolika stránkách vyjadrovat svoje nadsení. Ale jak ríkali jiz nase venkovské praprababicky - feedback je dobrej. (smajlík s nadejí ve dvojtecce)

Dagmaram
16. 11. 2018
Dát tip

Kočkodane, tak tento komentář mi tu opravdu chyběl ;-)

Velmi děkuji ;-))


Kočkodan
14. 11. 2018
Dát tip
Dáso, jsem si zcela jist, ze to chces i ode mne. Tedy okomentování. Tak tady je. (neridicský smajlík)

Dagmaram
26. 08. 2018
Dát tip

Ahoj Evženie. Jsem ráda, že se líbí. Potěšilo mě to ;-))


Ota Fink
25. 08. 2018
Dát tip

Ahoj Dášenko, zapoměl jsem dát tip, jak mě to při prvním čtení vzalo. Jistě bezkontaktní, ale vyvolává a dráždí představivost čtenáře. Troufl bych si ji nazvat sugestivní, alespoň mně tak připadala...


Za mne máš prostě /T. Líbí se mi. :-)))


kvaj
24. 08. 2018
Dát tip

Není zač. Sladcebolné jako modifikace sladkobolného? To slovo je už nejméně padesát let archaické, že za nějakou modifikaci nestoji. Si myslím.

Víš, co říkal Čechov (tedy pro prózu)? Že se má v povídce po napsání první a poslední odstavec škrtnout. To jsou totiž místa, kde autoři nejvíc zbytečně kecají.


Dagmaram
24. 08. 2018
Dát tip
Ahoj, Myslím, žes to trefil. Ten konec je slabší místo. Ta finální rýmovačka (nevím proč jsem na ní trvala), tomu ubírá. No a jasně, že sladkobolné je slovo o ničem. Od toho jsme básníky, abysme si slova modifikovali třeba na sladcebolné :-)) Přesto poslední řádek básně nemám ráda. Je laciný Díky za tvůj tip. Potěšil

kvaj
24. 08. 2018
Dát tip

Jak píšeš v prologu, že jedeš autem a je ten den, kdy to jde z tebe ven, tak mohu říct, že to znám. Je to sice už dávno, ale den před tím jsem kalil, a tak jsem musel zastavit u krajnice, otevřel jsem dveře a také to šlo ze mě hned ven rovnou do příkopu. Ne promiň, to bylo ode mne hnusné a nechutné, ale nemohl jsem si tu slovní hříčku odpustit. :-)

Pokud jde o vlastní báseň, za mě dobrý a za verše "Vždycky vzdorná / Roztávám" máš ode mě tip. A co takhle to ukončit "A poddávám se  dráždivému hlasu"? Z předchozího je přece zřejmé, že to chceš a že ho chceš. No a ta sladcebolná chvíle? Jednak se píše sladkobolná a za druhé jsem třeba já tak před pětatřiceti lety použil výraz sladkobolný pláč a už tehdy to nebylo o ničem.


Dagmaram
24. 08. 2018
Dát tip

Sire Charlesi, tvoje citlivá kritika pohladila struny mojí duše.

Jestli pro něco, tak pro tento pocit, který z mojí básně máš, stálo za to ji napsat.

Díky


Dagmaram
24. 08. 2018
Dát tip

Každý to vidí v rámci možností své fantazie ;-)

A ano, občas bývám krásně romanticky eroticky tentononc.

Ty ne?

Jak budu mít chvilku, skouknu tvou tvorbu, jestli jsi opravdu takový cynik.


Dagmaram
24. 08. 2018
Dát tip

Ahoj Otíku,

Možná jsem dnes zašla trochu dál, ale stojí za povšimnutí, že báseň je zcela bezkontaktní. Vše je na úrovni představ. 

Za volantem jezdím často na autopilota, myslí ztracená ve svém světě.

Nebojím se. Postačí, když dám na svůj profil fotku Tarzana a ti co mi dali číslo změní operátora ;-))) 

Klub založit můžeme. Navrhuji klub melodramatického humoru ;-))

Víš jak to je, my melodramatici se v tom nesmíme moc utápět. Humor nás podrží nad hladinou.

Děkuji za hezkou kritiku. potěšila


Lerak12
24. 08. 2018
Dát tip

No. Největší umění erotického verše je, nesvléci slovo uplně do naha. Jen tak vzrušovat a provokovat. Dotýkat se něžně až tam, kde končí kůže. Ta báseň je pěkná a našel by se v ní i romantik. Líbí se mi to,Dagmaram


oran
24. 08. 2018
Dát tip

nadržená.


Ota Fink
24. 08. 2018
Dát tip

Vítej do "klubu", Dášenko. Já sám si připadám jako knihkupec Vrána z filmu Vrchní, prchni. Jen s tím rozdílem, že mé představy jsou decentnější, než zákaznice volně ložená na stole v zázemí knihkupectví. Za mne palec nahoru. Oceňuju odvahu (ale ano, člověk musí být trošku exhibicionista). Jen pozor, takové myšlenky za volantem mohou mít fatální následky :-D .  A riskuješ, že Ti ostatní začnou posílat telefonní čísla, budou se ptát, kudy jezdíš do práce a zda bereš stopaře :-D :-D :-D

Mmch, nezaložíme melodramatický klub?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru