Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Puberťácká

17. 04. 2002
16
0
4022
Autor
Aki

pro kalais... aby mě nepokousala, až na ni někdy náhodou šlápnu :o)

Vyrašil mi beďar
u prostředka čela
boule, jak když hryzne
vytočená včela

 

Na posteli kupa
nemožnýho prádla
provozuju sado-maso
s ksichtem u zrcadla

 

Naše první rande...
Bože, co si počít?
hrát si na stydlivku

či mu na krk skočit?

 

V inzerátu sliboval
sex a hory doly
chytřejší než televize
dvě vysoký školy...

 

Posledních pár tahů
konturační tužky
venku řáděj slavíci
jako od Matušky

 

Vzrušením a trémou
ruce se mi třesou
vstříc mě nový Pumy
dobrodružství nesou

 

Jenom aby neměl
kapavku, ten Jarda
byla by to smůla
zrovna na Medarda...


Milly
07. 09. 2006
Dát tip
.-)))

Yfča
10. 03. 2003
Dát tip
Přidávám jeden típanec. Beďarovej... :o))

j_i_r_i_k
25. 02. 2003
Dát tip
Ten závěr, zas ten závěr, Ty jsi prostě génius...

kontumační...ale jo, nech to tam :o))) rytmicky to sedí výborně!!! Poučení pro -náctileté : pro jistotu nedomlouvat rande na Medarda :o))) *****

Aki
16. 10. 2002
Dát tip
alfonso: proč kontumační? to nebylo o fotbale... :o))

já vím, to se mi jen tak spojilo...:o)))

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Spvrivs
10. 05. 2002
Dát tip
Hmmm, chacha.. *! :-)))

Harold
06. 05. 2002
Dát tip
*

ulita
29. 04. 2002
Dát tip
nevím jestli je konturační správně, ale já to slyším prvně...právě jsem na cestě do knihovny, tak se podívám do nějaký chytrý knížky...:))

ulita
25. 04. 2002
Dát tip
tužka je KONTUROVACí, ale pointa výborná..!! :)))

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
ulita: konturovací by mi rozhodila rytmus... ale myslím, že konturační je taky správně, nebo ne? co na to ostatní? já ji moc nepoužívám, tak v tom nejsem zas tak zběhlej :o)

Kytička
25. 04. 2002
Dát tip
:-)))))

zvonková
19. 04. 2002
Dát tip
:O) no jo... sem si mohla myslet :C)... opět nepochopena a zhrzena :C) ...

Astalavista
19. 04. 2002
Dát tip
kalais: ....sem se omluvil, no :)))

Storyteller
18. 04. 2002
Dát tip
:)))) Vydarené...

papouch
18. 04. 2002
Dát tip
fuj .. :(

Kytička
18. 04. 2002
Dát tip
No, téda :-))) *** Astalavista: Ty jsi taky číslo .-)

zvonková
18. 04. 2002
Dát tip
je to síla,ale bohužel mi to připomíná nedávnou zkušenost.. :O) ..šak víš, na co narážim.. :O)

hváááá :-))))*

Aki
18. 04. 2002
Dát tip
zvonková: sorry, ale nevím... chytla jsi beďara nebo kapavku? :o))

zvonková
18. 04. 2002
Dát tip
:c)teda ty drzoune :c))))

punky
18. 04. 2002
Dát tip
Blbůstka to teda je,ale pěkná.Naštěstí se nevztahuje na všechny náctileté.

Aki
18. 04. 2002
Dát tip
zvonková: proč drzoune? sama jsi říkala, že ti to něco připomíná... jsem se jen zeptal co... :o)

Amicta_sole
18. 04. 2002
Dát tip
:o))))))

houmles
18. 04. 2002
Dát tip
Tyvole Aki tohle je jedno z tech lepsich co jsem cetl!

Aki
18. 04. 2002
Dát tip
tyvole bezdomovče dík, tvýho názoru si vážně dost cením :o) @.

chuan
17. 04. 2002
Dát tip
blbustka ale prijemna, a poucna:), teda no neviem ako v cestine ale niektore rymy su slabe a aj rytmus "pokulhava"

Aki
17. 04. 2002
Dát tip
chuan: kde ti pokulhává rytmus? já myslel, že ten docela sedí? a který rýmy ti neseděj? bych je třeba zkusil předělat...

Štalingrad
17. 04. 2002
Dát tip
tak to každopádně..................*

Aki
17. 04. 2002
Dát tip
ASHB: vidím, že se učíš a zodpovědně se na moje hodiny připravuješ :o)) dyk to je taky pěkně blbý slovo - uštknout... by si jeden jazyk zlámal... když ti projedou zuby kohokoliv jinýho kůží, tak tě ten dotyčnej přece kousne, nevím proč by měl mít nějakej had výjimku, no né? :o)

Aki
17. 04. 2002
Dát tip
kalais: hele, já to nemyslel jako že je to o tobě... ale pro tebe... :o) a možná mi nebudeš věřit, ale to o těch tvých stodůlkách jsem si přečet až pár minut po tom, co jsem sem tuhle bejkárnu vložil :o)) a díky moc... :o) @.

KikinaV
17. 04. 2002
Dát tip
:-)))))))

papouch
17. 04. 2002
Dát tip
phééé dobrrrý! 1) Rytmus sedí, nevím co chuan dělá za pupínky. 2) Uštknout je náhodou pjjekný slovo. Podle vzoru uhranout. Když někdo někoho uhranul, tak ho předtím hranul. Pak tedy uštknutí je konečný produkt štknutí. Infinitiv štkát. Štkám, štkáš, štká,, štkáme, štkáte, štkají. Řekněte si to 5x rychle po sobě. Rozkazovací - štkni!. Přechodník štkaje štkajíc štkajíce. Uááá blebleééé :-)))

Aki
17. 04. 2002
Dát tip
papouch: pjekný slovo říkáš, jo? se podívej, jak se ti z něj ale nakonec udělalo blbě... :o))) a vůbec, proč by měli mít hadi v kousání výjimku? není to náhodou rasová diskriminace? a hele, tak mě ještě napadá... když je někdo uhranutej, tak je pak hranol? :o)

Cirilla
17. 04. 2002
Dát tip
:o)t*

Astalavista
17. 04. 2002
Dát tip
No to je no to je no to je...To jsem měl říct já! Tak to řekni" Tádytádytádydá:))) Fakt moc dobře zkoubená záležitost!!!* Snad neurazím, hodí se k tématu (dosti nechutné, vím), ale když jen tak projdete...:)))

Aki
17. 04. 2002
Dát tip
Asta: :o))))))))) tak to je fakt drsný :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru