Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak pravil Zatrazhusta

02. 09. 2018
5
7
899
Autor
papouch

tak pravil zatrazhusta
neobo zaratlusta
nebo zahradusta, tákňák
 téfuk. Prostě něco pravil a od té doby se mu všichni smějí.

To bylo tak: - starej Zatrahusta, večer, ožralej a unavenej, ví, že zítra má něco pravit, tak si to chystá...
a vůbec mu to nejde, je vymatlanej, lije do sebe šnaps, hulí jednu vod druhý a vůbec to nepomáhá
nakonec něco z posledních sil vypatle, naškrábe to na papír a odpotácí se spát

ráno ho buděj, on totálně tumpachovej a oni ho pohánějí, že má něco pravit
po dlouhém hledání najde ten cár papíru, na který si to včera naškrábal a aniž by si to po sobě přečetl, obklopen alkoholovými výpary předstoupí před národ
pozvedne útržek a přečte ten blábol
národ nejdřív nechápe
potom ponejprv opatrně, ale postupně čím dál víc národ propadá v hurónský smích
Zhrahusta se pomalu probouzí z kocoviny a teď teprve mu začíná docházet, co to provedl za pičovinu
lidi řvou, Zarathustra se cejtí trapně
ale protože není blbej, tak se začne usmívat, chechtat a nakonec řve jak tur s celým národem smíchy, když si uvědomí, jakou chujovinu to právě pravil
a proto ho maj lidi rádi
no a od té doby je "Tak pravil Zarathustra"

 


7 názorů

Diana
05. 09. 2018
Dát tip

Poznávám tě v tom, papouši. Veselá mysl...atd. :-)))


a2a2a
04. 09. 2018
Dát tip

A já jsem si namlouval, že je to o někom jiném, ale zmátlo mne, že to četl. 


Lnice
03. 09. 2018
Dát tip

jé, to je vtipné.-)))


Zbora
03. 09. 2018
Dát tip

Výhřez se v našich hlavách zafixoval jako problém, z kterého není cesta ven, a který lze řešit pouze operací. Přitom výhřez po třicátém roce věku má asi 70 % populace. Ti všichni ale přeci obtíže nemají. Znamená to, že samotný výhřez nám nemusí vůbec vadit?

Pravdou je, že pokud dojde k výhřezu, jedná se do určité míry o nevratné poškození. To ovšem neznamená i trvalé obtíže. Lidský organizmus má velké autoreparační mechanizmy, pokud má k tomu dobré podmínky.

Takto shovívavě hovoří o výhřezu google. Zatímco s vypadáváním už to zas tak úplně světle nevidí:

Vypadávání v malém rozsahu patří mezi standardní proces, který není nijak na škodu. Pokud ale zaregistrujeme vypadávání velkého množství, je to náznak, že něco není v pořádku.

Mezi nejčastější příčiny vypadávání  patří:

Nedostatek železa – může způsobovat vypadávání. K aktuálnímu zjištění jeho hladiny je třeba provést krevní testy. 

Štítná žláza – je také možnou příčinou vypadávání. A to při její zvýšené nebo naopak snížené funkci. 

Nedostatek estrogenu – může stát u žen za stejným problémem, a to především v období menopauzy a po ní.

I nejednu novopečenou maminku může potrápit nadměrné vypadávání. Na vině, hlavně v období prvních šesti měsíců po porodu, je opět estrogen, jehož hladina se dostává zpět do normálu. Někdy může být problém spojen i s kojením.

Stres – stojí za většinou náhlého vypadávání. Problém nemusí nastat ihned při konkrétních stresových situacích, ale většinou až několik měsíců po dané události (po nemoci, po propuštění z práce, například i po porodu).

Léky – Vypadávání může být způsobeno i vlivem některých léků. Při jejich užívání je tak třeba věnovat pozornost veškerým projevům, které se odlišují od normálu.

No, jelikož si vzpomínám, že když jsem Tě viděl svlečeného na Medlově, byl jsi v osmém měsíci. Takže bych to u Tebe asi viděl na problém s tím kojením a stresem po porodu, ale asi spíš vyhledej nějakou odbornější pomoc!


papouch
03. 09. 2018
Dát tip

hecht :-) to není autobiotento. Vypadlo to ze mne, když jsem si přečetl, co na chatu oran píše za výhřezy... :-)


Zbora
03. 09. 2018
Dát tip

Zbožňuju autobiografické romány. Na člověka z nich dýchne taková jakoby opravdovost. Díky tomuto rozsáhlému eposu se jistě zařadíš po bok takových autorů jako jsou Johann W. Goethe, Jack Kerouac a Betty Macdonaldová!


Danny
02. 09. 2018
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru