Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To má blbý! - říkačka

10. 09. 2018
3
15
1074
Autor
kuča

 

Visí Ježíš na kříži

a s údivem přihlíží,

jak se hezky pomalu

mění v suchou křížalu.


15 názorů

Musaši
13. 09. 2018
Dát tip

Já jsem velký provokatér ,ale některé provokace jsou pro mne už za čárou a proto musím říct : tak tohle už je moc..


Sršáň
11. 09. 2018
Dát tip

https://www.irozhlas.cz/kultura_hudba/hitem-britskych-pohrbu-je-always-look-on-the-bright-side-of-life-od-monty-pythonu_201411211722_sbartosova


Sršáň
11. 09. 2018
Dát tip

https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M

Always Look On The Bright Side Of Life


Diana
11. 09. 2018
Dát tip
Jistě, pokusím se to tolerovat. Kamarád tedy nejsi. Škoda. opravdu mne to mrzí. Škoda.

kuča
11. 09. 2018
Dát tip

Pokud si přestaneme dělat legraci z Ježíše (urážka je něco jiného!), postavíme ho na úroveň Mohameda, což doufám, neplatí. Minule jsem si dělal srandu z Židovky, teď zase z Ježíše... Že se to nemusí všem líbit, chápu, ale mazat nic nehodlám. Je-li vskutku vševědoucí, dobře ví, že se jedná o černý humor, nic osobního či nenávistného.


Diana
11. 09. 2018
Dát tip

Pan Cau - Největší důkaz lásky je položit život za ty, které milujeme (slova Bible).  Ježíš byl mnoho hodin mučen, než umřel. Dokázal bys takový důkaz lásky podat? A pokud ano, budeš se smát sám sobě? PROČ? Co je na tom k smíchu? Prosím, pomoz mi k pochopení tohoto konkrétního humoru! Děkuji předem.  


Pan Cau
11. 09. 2018
Dát tip

Takže Ježíš neměl smysl pro humor? Osobně si z něj klidně legraci udělám a po vzoru pořekadla o tom činění jiným, s klidem ríkám, že já legraci na svou osobu přijímám./T


Diana
11. 09. 2018
Dát tip

Já věřící jsem - a bolí to.  jestli jsi kamarád, smaž to. Ostatně, ty máš na lepší vtipy! A pozor! Není to v tom, zda smíme nebo nesmíme! To by bylo moc špatné, v tom s tebou souhlasím.  Problém leží úplně jinde - v oblasti dobra: Totiž v laskavosti, ohleduplnosti, toleranci. Ježíš řekl: "Nedělejte druhým to, co nechcete, aby oni dělali vám". Co si o tom myslíš? Opravdu mne to zajímá!


agáta5
11. 09. 2018
Dát tip

z Jehovy .. to by šlo


Tip za odvahu


kuča
10. 09. 2018
Dát tip

Z Mohameda už si srandu dělat nesmíme, z Ježíše taky ne. Z Buddhy?

Jehovy? Peruna?


No, nejsem věřící, ale komentovat to nebudu. Možná smazat.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru