Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Díky

11. 09. 2018
7
21
1217

Každou sobotu jezdím autem za dětmi a vnoučaty přes celé město. Autem proto, že vezu věci, které bych jinak neunesla. S obavami sleduji, co se zase bude ve měste pořádat za pochody a běhy. Hledání objízdných tras je mnohdy velmi náročné.

 

 

Díky

všem organizátorům sobotních "běhů Prahou".

Nejen já, ale i další spoluobčané, vítáme s nadšením tento ozdravný fenomén našeho hlavního města.

Vždyť není pro sportovce nic krásnějšího, než se proběhnout vyhřátými ulicemi po asfaltu nebo pěkných kostkách.

My, řidiči pak radostně přihlížíme z oblaku výfukových plynů, jak západ slunce přechází ke světlu lamp, když dobíhají poslední účastníci.

Pomalu se v kolonách ploužíme tudy, kudy bychom jinak v klidu projeli.

Proč běžet třeba Stromovkou nebo cyklostezkami podél Vltavy, či dokonce se uchýlit do Průhonic nebo lesoparků, když je možné  běžet 

frekventovaným centrem a auty vše ještě více zasmradit???

Doporučila bych těm ""vydlabaným dýním", které to mají na svědomí, aby nezapomněli na zimu.

Jen co se bude trochu sněhu, ale je možno ho i dovézt, udělejte "Pražskou běžeckou padesátku".

Takový okruh Holešovicemi od Výstaviště přes křižovatku v Argentinské, pak Dělnickou a kolem Tržnice, kolem Plánovací komise zase 

pěkně zpátky ke Stromovce.

A to několikrát dokola, ať si to užijeme.

JO PRAŽÁKŮM, TĚM JE HEJ!!!!


21 názorů

Když vím, že poběží, jedu jinudy. Stále se těším na dokončení okruhu.

Snad se toho dožiji. :-)))


Vampirelord
09. 05. 2019
Dát tip

To určitě...nicméně běhání s benzínovými výpary často přetváří a mění lidské rozmary....:-)


Díky, Pavle. A tak si tady pěkně žijeme. 


Kolobajda
03. 10. 2018
Dát tip

Pěkně vystižená situace ad absurdum, pěkná ironie - tak, jak to mám rád. A dodatek od MKbabyho taky není marný...    : -))   /**


Dodola
20. 09. 2018
Dát tip

To si děláš srandu. Možná vadily jen ty "vydlabané dýně". Pokud vadil obsah, kde je kýžená svoboda slova, kterou se demokracie tak ohání? Nemělas tam přece nic vulgárního.


V tom případě jsem lepší, než jsem si myslela. :-)))


bixley
15. 09. 2018
Dát tip

Třeba si Facebook myslí, že to je hanobení kapitalistického sportu spojeného s propagací Prahy v EU. 


Zatím mám důtku s výstrahou. Příště mě popraví.


Gora
15. 09. 2018
Dát tip

Vypadá to, že jsi někomu šlápla na kuří oko:-)


Děkuji za návštěvu. Ráda bych vám sdělila, že jsem tento článek vyvěsila na Facebook a tam mi zablokovali s vysvětlením, že obsah se neslučuje s jejich pravidly.

Za socialismu bych to nazvala hanobením socialistické morálky, sportu a dopravy.


Dodola
15. 09. 2018
Dát tip

To by se mělo někam vyvěsit :-)


MKbaby
14. 09. 2018
Dát tip

Běžec vůz mi podběh,

zasvinil mi podběh...


Děkuji ti za pochopení.


bixley
13. 09. 2018
Dát tip

Nejsem motorizovaná a navíc většinou jezdím metrem, tak se tomu vyhnu. Ale samozřejmě tě chápu. Je nepochopitelné, co je na tom běhání centrem tak baví. V New Yorku jsem viděla šílence běhat po Brooklynském mostě. To má být běh pro zdraví? Hezky pojatý fejeton.


Zážitků by bylo dost, ale málokdy mě tak moc nadzvednou. Nedivím se ti, že do Prahy nejezdíš. Kromě soboty taky jezdím jen MHD.


agáta5
12. 09. 2018
Dát tip

muhehehe, a prej že nemáš žádný zážitky :))))))))

naposledy jsem vjela v Praze do depa trolejbusů.. tlačil mě před sebou jeden a nevěřil svým očím.. jsem se ztratila, nóó...  od té doby jedině autobusem a metrem :) auto nechávám v Lounech nebo v Mostě... léčba šokem zbavila Prahu jedný Fábie hihi

 


To jsem ráda, Luboši.


Kočkodan
11. 09. 2018
Dát tip
Já jsem bral tvoje dílko z jiné stránky – jako dopravní prostředek do vzpomínek. U té křižovatky jsem totiž v 80. letech v Merkurii pracoval. Díky za tuto možnost návratu v čase.

Děkuji, přátelé. Byl to silný sobotní zážitek. :-)))


Čudla
11. 09. 2018
Dát tip
Nejsem řidič, ale naprosto souhlasím./*

Gora
11. 09. 2018
Dát tip

Evži, usmívám se, nandalas jim to vtipně:-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru