Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovka

16. 09. 2018
8
10
373
Autor
MKbaby

Vysvětlení:

vlaštovka - díl, který spojuje karoserii trabanta s nosníkem motoru, rád se po nějaké době láme, jediný to konstrukční nedostatek jinak geniálně jednoduchého vozu :-)

"Koupil jsem si vlaštovku,"
hrdě soused hlásí,
"byla jenom za stovku,
použitá je asi."

Tiše supím, nemám rád
opeřence v kleci.
Soused má však trabanta,
proto tyhle kecy...


10 názorů

MKbaby
26. 09. 2018
Dát tip
Tu a tam ještě ano, lady Di, já jsem měl kdysi tři :-)

Diana
26. 09. 2018
Dát tip

Trabant! Pohádka mládí. Ještě se vyskytuje? :-)))* 


Ale oni se máli. Plakal jen ten jeden. :-)))


MKbaby
18. 09. 2018
Dát tip

Taky bych slzel, kdyby se mi rozložil trabík. O prvního jsem přišel na D1, když mi zadek ustřelil spěchající Rumun ve wartburgu... Nechápu dodnes, co všechno trabík uvezl :-)


Kamarádovi se po nárazu rozložil Trába je jednotlivé kusy uprostřed rušné křižovatky.  Všichni slzeli. :-)))) /T


8hanka
17. 09. 2018
Dát tip

pamätám si jednu z prvých lások, basketbalistu, mali doma trabanta, obaja s otcom takmer dvojmetrovi sedávali vpredu,  kolená na brade, vzadu sedela mama so sestrou, vraj to boli veľmi veselé cesty na dovolenku:)


MKbaby
16. 09. 2018
Dát tip

Kousek se dá i bez klíňáku, protože ten u trabanta honí jen dynamo a větrák na chlazení motoru. Současný vůz má ale už smůlu... i v tom je genialita tvůrce trabanta :-)


Gora
16. 09. 2018
Dát tip

Jednou nám na trabantu rupnul klíňák, muž tam dal kousek pneu z traktoru, co uviděl ve škarpě, a dojeli jsme  500km...takže tahal skvěle:-)


MKbaby
16. 09. 2018
Dát tip

Trabant není zrovna tažný :-P


Gora
16. 09. 2018
Dát tip

Trabant tak s podzimem potáhne k jihu -

možná to zachrání kapička klihu:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru