Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literárně poetický dýchánek v bujarém stylu

18. 09. 2018
11
20
1063
Autor
cvrcka

Milí vzdálení známí, blízcí neznámí i prostorově flexibilní nadšenci :)

měsíc se s měsícem sešel a mně je ctí vás obeznámit, že si plním dávný sen a otvírám spolčovnu na scestí - Valhalu ve Frenštátě p.R.

Celkem by nebylo až tak o čem zde mluvit, 
ale kromě jiných aktivit samozřejmě myslím i na své exhibicionistické pozérsky-rétorické sklony
a chystám se pořádat tam pravidelně (nebo aspon opakovaně)

poetické / autorské večery, čtení, hraní, povídání.

První se uskuteční 29.9. od 18.00 hod a jste tímto zváni - at už k účasti, či jen šíření této radostné zvěsti.

Možná přijde i kouzelník
v podobě některého z mých oblíbených klaunů, mého bratra, anebo otecka rodného, či matičky drahé stověžaté. 

Podrobnosti ohledně ubytování u nás, plánování spolujízd a podobně doladíme dle přání a možností.

?Stetjně tak účinkující nechť se mi naváhají ozvat

Budte zdrávi, těším se na vaše rajčata i jinak projevený zájem :) 
peas & laugh
howgh
cvrk


20 názorů

agáta5
05. 10. 2018
Dát tip

to zní tak... cvrčkovitě :) 


cvrcka
04. 10. 2018
Dát tip

:) agát! Bezva :) jestli nekrachnem, tak na léto určitě nějaký aspon týdenní povalování naplánuju :) Bylo to bezva, jen jsme měli všichni účinkující dohromady dva  diváky, plus dvě mladší mládeže (8 a 10 let), kteří hráli šachy.. xD inu, FRENŠTÁT JEŠTĚ NEVÍ, O CO PŘICHÁZÍ :) ! 

 

Kamarád představil zhudebněné Slezské písně, děvčica přečetla svou "slamovou" básen a úryvek z novely, zahrál nám muzikant á la Mexico a moje maličkost zapěla autorské písně a přečetla pár kousků tady ze své hromádky :)

Zdlábli jsme jednohubky s česnekovou pomazánkou, vypili džusy čaje, schroustali věnečky a šlo se :) - och ach, ještě muž mně nejbližší přifrčel na závěr jako zlatý hřeb do řad diváctva, když ukotvil cvrčata k pohádce :)

tak tak. děěěkuji za optání a určitě dej vědět, až budeš mít cestovatelskou náladu ;) 


agáta5
04. 10. 2018
Dát tip

tak jak to dopadlo nakonec? Já si netroufla takovou dálku, na to bych si musela vzít asi dovolenou a prychicky se připravit :) ale není všem dnům konec... nenechám si ujít povalování v trávě a diskuzi o bytí :) a nebytí... nebo tak nějak :)


cvrcka
22. 09. 2018
Dát tip

Jinak dámy, ano, stačí málo, aby se odehrály velké věci, třičtvrtě penze je z nich ještě asi ta nejmenší ;)


cvrcka
22. 09. 2018
Dát tip

https://www.facebook.com/ValhalaFren/photos/gm.418088025386324/742853969399691/?type=3&theater

Letacek ku případnýmu šíření mezi lid shovívavě zaujatý. Samozřejmě jen pro VIP co maj gesichtbuch bum. Jinak zašlu e-post. Vďaka.


atkij
18. 09. 2018
Dát tip
Jj, budu se tedy snazit sledovat:)

Lnice
18. 09. 2018
Dát tip
Třičtvrtě penze?:) chi chi...děkuju:) termín se mi moc nehodí ale zkusím pouvažovat:) ale když se budou akce opakovat, určitě moc ráda v pro mě příhodnějším termínu přijedu...

cvrcka
18. 09. 2018
Dát tip

Dámy, bylo by mi velkou ctí se setkat živě, Lnice, pouvažuj, nabízím zdarma v balíčku třičtvrtě penzi ve Valašské dřevěnici pod horama :)

Atkij, jak jest uvedeno, poetická mejdla těchto rozměrů budu pořádat opakovaně aspoň jednou za dva měsíce, takže! Budu na Tvá slova myslet, jakmile se vyvrbí! (Nebo nás můžeš sledovat na fb...Valhala je tam zatím jediná :) )


atkij
18. 09. 2018
Dát tip
Mila cvrcko, preju at ti tvuj sen prinasi mnoho radosti! Nebyt prislibena na jine akci, hodne bych o rozjeti se uvazovala. Vsak planuju aspon mesic dopredu.

Lnice
18. 09. 2018
Dát tip
To zní krásně a z Brna to ani není tak daleko:)

cvrcka
18. 09. 2018
Dát tip

Goro - uvědomuji si neobvyklost mluvy, ale skutečně, mám za to, že můžeme odlišit zcestí, rozcestí a scestí :) dík za přání a doufám, že se cesty najdou :)

 

Zboro - beru, pokud nekrachnu, zvu vás, přes léto tam beztak bude pusto!

 

Qí, já mám dávno pocit, že pokud ještě pořád nemáme systém low budget superrychlých vznášedel k přesunům přes ČR, neměli bychom si vůbec brát slovo pokrok do úst! Zpropadeně. ;)


Zbora
18. 09. 2018
Dát tip cvrcka

Tak ať se daří!

Mimochodem je to dobrý tip na výlet pro zmlsané pražské Písmáky. Jestli Ti elán vydrží až do příštího léta, mohli bychom naplánovat hromadný přesun Prahy do Frenštátu! (jako že by z osovených 150ti kamarádů přijeli třeba tři, nebo tak... :)


Gora
18. 09. 2018
Dát tip

Ať se vám všem ve spolčovně dobře spolčuje! a neoctnete se na scestí:-)


agáta5
18. 09. 2018
Dát tip

:) já tak akorát kolem Mostecka, už na to ježdění moc nejsem, ale když mě ukecá třeba kvíčala, tak s ní pojedu třeba do pekla :) ráda bych s tebou poveršovala...


cvrcka
18. 09. 2018
Dát tip

Agát, duchy beru taky :D ono to bude nakonec možná bezpečnější :) :) tak až někdy naplánuješ třeba sympozium v Ostravě, můžem to spojit ;) milá umělkyně! :*


agáta5
18. 09. 2018
Dát tip

cvrčkoooo, já to mám skoro 500 km... to tam asi nedojdu a tak ráda bych.. tak ať se vydaří...  budu vás provázet duchem  :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru