Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výstava obrázků STŘEDOHOŘSKÁ ROMANCE

23. 09. 2018
20
29
1797
Autor
vesuvanka

Srdečně zvu všechny návštěvníky Prahy na výstavu svých  obrázků Českého středohoří, nazvanou STŘEDOHOŘSKÁ ROMANCE, která se koná v kočičí kavárně Kočkafé Freya v Praze 3 na Žižkově, Bořivojova 43. Je to poblíž televizní věže.  Výstava potrvá do konce listopadu 2018.

Kavárna je otevřena každý den od 11 do 20 hod. kromě svátků.

 

pic 182.jpeg“>

 


29 názorů

vesuvanka
25. 12. 2018
Dát tip

Mílo, děkuji za shlédnutí výstavy i za gratulaci. Mám velkou radost že se Ti v Kočkafé líbilo, kočičáci jsou úžasní :-)))


Mimiane
24. 12. 2018
Dát tip

Gratuluji, obrázky byly nádherné , celá kavárna s kočičáky příjemná, moc se mi tam líbilo. Moc děkuji..


vesuvanka
08. 10. 2018
Dát tip

Janinko, děkuji za nahlédnutí a milé přání :-)))


držím pěstičky Jani ať je velmi úspěšná!


vesuvanka
01. 10. 2018
Dát tip

Evi, děkuji za gratulaci i za palce :-))). Bývala jsem akční, teď už bohužel tolik ne.


zvedavec
01. 10. 2018
Dát tip

Blahoželám, i keď oneskorene! Teším sa, a držím palce, si šiková a akčná :)


vesuvanka
28. 09. 2018
Dát tip

fialko, děkuji za návštěvu Kočkafé a výstavy :-))) Moc mě těší, že to byl pro Tebe hezký  zážitek a že jsi se tam cítila jako doma .  I  já mám Kočkafé moc ráda.


fialka...
28. 09. 2018
Dát tip

Tvé obrázky v příjemném prostředí kavárny jsou moc hezkým zážitkem.

Cítila jsem se jako doma :-)))  Děkuji.


vesuvanka
27. 09. 2018
Dát tip

Musaši, děkuji Ti za zastavení a milé přání :-))) Tvůj zájem  mě potěšil :-)))


Musaši
27. 09. 2018
Dát tip

Škoda ,že se na tvou výstavu nemohu přijet podívat ,ale zároveň jsem rád ,že si tvoje obrázky mohu prohlédnou tady na Písmák.. Moc ti přeju ,at´se celá akce vydaří..


vesuvanka
27. 09. 2018
Dát tip

Milá Narriel, děkuji Ti za zastavení,  milé přání i za zájem, který mě moc těší :-)))


Narriel
27. 09. 2018
Dát tip

Milá Vesuvanko, srdečně přeju ať se výstava vydaří, a moc ráda se zajdu na Tvé akvarely podívat. Mám to za rohem a ostatně už dlouho si slibuju, že kočkavárnu Freya musím navštívit - a Tvá výstava je motivací, které nejde odolat, i kdyby byl býval jeden chtěl... A jako že nechce :).


vesuvanka
25. 09. 2018
Dát tip

Růženko, děkuji za zájem, budu se těšit :-)))


RUZIGEL
25. 09. 2018
Dát tip

Jano, co bych za to dala,kdybych se i já s tebou mohla sejít. Dám vědět kdy.R


vesuvanka
25. 09. 2018
Dát tip

Inko, díky, já se také těším :-)))


Štírka
24. 09. 2018
Dát tip

Jani, tak to se v každém případě těším :-) I.


vesuvanka
24. 09. 2018
Dát tip

Marku, Inko a Růženko, děkuji za zastavení i zájem, který mě těší :-))).

Inko, v Kočkafé bychom se mohly sejít - dej mi prosím vědět, až budeš mít cestu do Prahy,  abych na posezení zarezervovala stolek, protože někdy tam bývá hodně lidí (zejména o víkendech).  Žižkov mám také moc ráda, dětství jsem prožívala v blízkosti nákladového nádraží a dva roky jsem chodila do školy na Pražačku.


RUZIGEL
24. 09. 2018
Dát tip

Dík, snad budu moct přijet.R


Štírka
24. 09. 2018
Dát tip

Jani, jsem ráda, že vystavuješ.... a navíc to pro mě, až zase přijedu do Prahy, nebude daleko, ale v mých oblíbených končinách. Těším  se. Býváš tam často - ráda bych osobní setkání :-) Držím palce ...

 


Muamarek
24. 09. 2018
Dát tip

Uvidím, jak budu stíhat - Tvé obrazy mají náladu a pohled na ně uklidňuje...


vesuvanka
23. 09. 2018
Dát tip

Petře, děkuji za zastavení :-)))

Romane, děkuji za zájem i gratulaci  :-)))


Petr333
23. 09. 2018
Dát tip

super :-)


vesuvanka
23. 09. 2018
Dát tip

fialko, děkuji za blahopřání a předem i za návštěvu Kočkafé :-)))

Diano, díky moc :-))). Moje obrázky bohužel krásu Středohoří nevystihnou tak dobře, jak by si tato krajina zasluhovala, jsem jen amatér, ale snažím se ji propagovat. 


Diana
23. 09. 2018
Dát tip

To zas bude krásy pohromadě! :-)


fialka...
23. 09. 2018
Dát tip

Blahopřeji k výstavě. Ve středu jedu do Prahy navštívit tetu,

ráda přijdu :-)


vesuvanka
23. 09. 2018
Dát tip

Irenko a Jaroslave, děkuji za zastavení a gratulaci :-)))

 


revírník
23. 09. 2018
Dát tip

Tak to se něco podařilo! Blahopřeju ti.


Gora
23. 09. 2018
Dát tip

Blahopřeji k výstavě, Jani.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru