Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

křížek

23. 09. 2018
5
8
632
Autor
atkij

 

 

křížek u cesty -

v mihotu vlčích máků 

rudnou stíny

 

 

 

 

 

 

 

 

 


8 názorů

atkij
28. 09. 2018
Dát tip

Musaši, děkuju za názor, já si je na haiku stále ještě tříbím. Tebe rozhodně sleduju:)


Musaši
27. 09. 2018
Dát tip

Típek za první. Takováto "insitní" senrjů miluju.Podobají se obrázkům naivní malířky , i když ty rozhodně naivní malířkou nejsi..

 

Co se týče haiku o kříži a vlčích mácích,minulý týden jsem na to téma taky něco napsal a pathosu tam bylo až až. Buhužel si to výsledné haiku nepamatuju doslovně ,ale kdyby tě to zajímalo ,dodal bych to příští týden.


Gora
23. 09. 2018
Dát tip

Viděla jsem, Jitko:-)))


atkij
23. 09. 2018
Dát tip
Diky moc, Goro...takto uz nechám. Přestože tolik němých svědků:))...to ten odkaz a jak to naskakuje:)

Gora
23. 09. 2018
Dát tip

První je rozhodně lepší, Jitko, ta se myslím dobře povedla...jen háček nad e..., a druhá také lepší, než byla, ačkoliv bych se snažila místo třetího veršíku vymyslet něco....aby to bylo ještě údernější...méně "prvoplánové", jen tak momentálně zkouším-

křížek u cesty

obklopen vlčím mákem -

rudou stíhá stín...

 

 

 


atkij
23. 09. 2018
Dát tip

Díky, goro, ... popřemýšlela jsem a trochu upravila...obě:)

Když mrkneš budu ráda.  Díky za rady.

 


Gora
23. 09. 2018
Dát tip

První milý obrázek,který by ještě asi stál za "vybroušení", druhá - tam mi nesedí neměnnost -  lépe by /aspoň pro mne/ znělo - křížek u cesty - nebo -  kříž za poledne - těch možností je hodně - neměnnost je dána již slovem křížek:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru